Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρικών προγραμμάτων δίνει ιδιαίτερη προσοχή στους ταξιδιώτες LGBTQ.

Αυτό αποκάλυψε σε πρόσφατη δημοσκόπηση της έρευνα του Business Travel Show, στην οποία συμμετείχαν 262 διευθυντές ταξιδίων και προμηθειών.

Ειδικότερα, το 43% των προγραμμάτων προβλέπει τώρα την κοινότητα LGBTQ, από 26% το 2022, ενώ ένα επιπλέον 23% σχεδιάζει να το κάνει μέχρι το τέλος του έτους.

Παρά την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση μεταξύ των διαχειριστών ταξιδιών ως προς τις ειδικές ανάγκες αυτής της ομάδας, η LGBTQ είναι η κοινότητα με τα λιγότερα εταιρικά ταξιδιωτικά προγράμματα.

Τα περισσότερα εταιρικά ταξιδιωτικά προγράμματα επικεντρώνονται σε νέους (54%) και σε κοινότητες που έχουν περιθωριοποιηθεί λόγω πίστης, φυλής ή θρησκείας (50%).

Οι εταιρείες εξετάζουν επίσης ταξιδιώτες με απαιτήσεις προσβασιμότητας (48%), ηλικιωμένους (47%) και μεμονωμένες γυναίκες ταξιδιώτες (45%).