Μέχρι το 2020 φτάνει ο σχεδιασμός της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τον τομέα του τουρισμού και θα τεθεί για συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Η θεματική αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου, μιλώντας για το θέμα αυτό σε συνέντευξη Τύπου, είπε ότι η Περιφέρεια από το 2011 έχει θέσει τον τουρισμό ως πρώτη προτεραιότητα, με τον περιφερειάρχη να παίρνει μέσα σε περίοδο μεγάλης και βαθιάς κρίσης μία τολμηρή πολιτική απόφαση, εξωστρέφειας και προβολής.
Ανακοίνωσε ακόμα ότι γίνονται προσπάθειες αεροπορικής σύνδεσης της Καλαμάτας με το Βουκουρέστι, το Βελιγράδι και την Κύπρο.

Προορισμός
«Στην αρχή κατηγορηθήκαμε καθώς θεωρήθηκε ότι αυτή η κίνηση από την πλευρά της Περιφερειακής Αρχής ήταν καθαρά επικοινωνιακή. Είχαμε, όμως, ένα συγκεκριμένο στρατηγικό σχεδιασμό. Γνωρίζαμε ότι η Περιφέρεια ήταν ένας προορισμός κυρίως εσωτερικού τουρισμού και γνωρίζαμε ότι ο εσωτερικός τουρισμός θα είναι μειωμένος λόγω της κρίσης. Βαδίσαμε όμως σε τρεις άξονες: Ο πρώτος ήταν παρουσία με συνέχεια και συνέπεια σε όλα τα μεγάλα και διεθνή γεγονότα. Ο δεύτερος ήταν να αποκτήσει η Πελοπόννησος νέο brand. Βρήκαμε πέντε περιφερειακές ενότητες, που η καθεμία είχε τη δική της άποψη για τον τουρισμό. Αυτό έπρεπε να το ενοποιήσουμε και να δημιουργήσουμε ένα νέο brand. Η “Μυθική Πελοπόννησος” πλέον είναι ένα δυναμικό brand, γνωστό σ’ όλο τον κόσμο και παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της τουριστικής αγοράς», τόνισε η κα Νικολάκου.
Στη συνέχεια, όπως είπε, δημιουργήθηκαν μεγάλα γεγονότα στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και ιδιαίτερα στη Μεσσηνία, όπως το μεγάλο συνέδριο των ΑΒΤΑ, το οποίο δημιούργησε υπεραξία στη βρετανική αγορά και σημειώθηκε αύξηση 25%. Το επόμενο ήταν οι στρατηγικές συμφωνίες με την Aegean και την ΤΕΜΕΣ, αλλά και η προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών, όπως η British Airways, που σύνδεσε το αερολιμένα της Καλαμάτας με το Heathrow του Λονδίνου.

Αεροπορικές συνδέσεις
Οι προσπάθειες, συμπλήρωσε η κα Νικολάκου, επέκτασης των αεροπορικών προορισμών συνεχίζονται και τώρα επιδιώκεται η σύνδεση της Καλαμάτας με το Βουκουρέστι, το Βελιγράδι και την Κύπρο: «Στην προσπάθεια αυτή κομβικό και στρατηγικό ρόλο έχουν παίξει οι συνεργασίες και οι συνέργιες με αρκετούς φορείς, αλλά σημαντικότερο το αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Ελπίζω και η επόμενη σεζόν να είναι το ίδιο θετική. Δε θέλω να ξεχνάμε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου είναι η πρώτη που κατάφερε να εντάξει την προβολή στο ΕΣΠΑ και έτσι να μη δοθεί ούτε 1 ευρώ από το δημόσιο προϋπολογισμό. Σήμερα το κάνει σχεδόν το σύνολο των Περιφερειών της χώρας.

Το επενδυτικό ενδιαφέρον είναι πάρα πολύ μεγάλο στην Περιφέρειά μας και συνεχώς δημιουργούνται νέες μονάδες. Τώρα υπάρχει ενδιαφέρον για 4 πεντάστερα ξενοδοχεία στην Περιφέρεια, ενώ δεν είναι τυχαίο ότι η TUI έδειξε ενδιαφέρον να επενδύσει η ίδια με ξενοδοχειακές μονάδες».