Οι δια ζώσης εκδηλώσεις αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για όσους ασχολούνται με τις εταιρικές συναντήσεις σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, καθώς το 90% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι  αυτού του είδους τα events είναι βασική τους προτεραιότητα.

Παράλληλα, το 83% ανέφερε ότι αναμένει να φιλοξενήσει περισσότερες διαπροσωπικές εκδηλώσεις το 2023 σε σύγκριση με το 2019. Τα εν λόγω αποτελέσματα προκύπτουν από πρόσφατη έκθεση της εταιρείας Cvent Planner και   υποδηλώνουν ισχυρή δυναμική στην επιστροφή των προσωπικών εκδηλώσεων.

Αυτό προσφέρει θετική προοπτική για ξενοδοχεία και χώρους που βασίζονται σε διαπροσωπικές εκδηλώσεις MICE.

Η έκθεση αποκαλύπτει επίσης την κρίσιμη ανάγκη για ξενοδοχεία και ειδικούς χώρους εκδηλώσεων να έχουν μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία που να προσφέρει περιεχόμενο ειδικά για MICE, όπως λεπτομερείς διατάξεις δωματίων και διαδραστικά διαγράμματα κάτοψης για την καλύτερη συμμετοχή των σχεδιαστών στην αρχή της διαδικασίας προμήθειας.

Στην πραγματικότητα, η πρόσβαση σε αυτά τα χαρακτηριστικά είναι ο παράγοντας με τη μεγαλύτερη επιρροή (44%) όταν οι υπεύθυνοι σχεδιασμού αποφασίζουν εάν θα υποβάλουν αίτημα για πρόταση (RFP) σε έναν χώρο (αυξάνεται στο 56% στη Γαλλία).

Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν τους διοργανωτές εταιρικών εκδηλώσεων κατά τ περιλαμβάνουν κριτικές και μαρτυρίες από εταιρικούς πελάτες (40%) και εικόνες / βίντεο (40%).

Επιπλέον, το 40% των προγραμματιστών λέει ότι οι ιδιαιτερότητες του χώρου εκδηλώσεων είναι το νούμερο ένα μέλημά τους κατά την προμήθεια χώρων.

Τα αποτελέσματα της έρευνας υπογραμμίζουν επίσης ότι οι σχεδιαστές δίνουν προτεραιότητα στη δημιουργία ενός προγράμματος εκδηλώσεων που ενσωματώνει πολλαπλές μορφές εκδηλώσεων (προσωπικά, εικονικά και υβριδικά).

Όταν ρωτήθηκαν ποιο είδος εκδηλώσεων σκοπεύουν να φιλοξενήσουν η κατάταξη είχε ως εξής.

  • Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι για προσωπικά events (73%).
  • Aκολούθησαν οι εικονικές συναντήσεις με 62% και στη συνέχεια τα υβριδικά events με 33%.