Οι ταξιδιώτες, ιδιαίτερα οι millennials σχεδιάζουν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση το επόμενο έτος.
Αυτό αποκαλύπτει νέα μελέτη της Berkshire Hathaway Protection (BHTP). Συγκεκριμένα ποσοστό 23% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να αγοράσουν ασφάλιση πιο συχνά το 2020 από ό, τι το 2019.
Ειδικά για τους millennials το 71% δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση το επόμενο έτος.
Τι οδηγεί αυτή την τάση
Συνηθέστεροι είναι οι παραδοσιακοί λόγοι όπως το κόστος ταξιδιού, η υγεία της οικογένειας και ο φόβος ακύρωσης του ταξιδιού.
Οι Millennials δήλωσαν ότι προσελκύονται από ταξιδιωτική ασφάλιση επειδή αισθάνονται ότι μπορεί να τους εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα όταν το ταξίδι δεν είναι αρκετά όπως προβλέπεται.
Ωστόσο, το 46% λένε ότι φοβούνται περισσότερο τις επιδημίες και την τρομοκρατία ενώ ταξιδεύουν.
Μερικά επιπλέον στοιχεία της έρευνας που διεξήχθη το Αύγουστο και συγκέντρωσε απόψεις από 7.292 ταξιδιώτες έχουν ως εξής :
– Οι υπηρεσίες μετακίνησης όπως η Uber θεωρούνται λιγότερο ασφαλείς από το περπάτημα, την ποδηλασία, τη λήψη λεωφορείου ή άλλες μορφές μαζικής διέλευσης. Τα τρένα αναφέρονται ως ο ασφαλέστερος τρόπος ταξιδιού.
– Οι αντιπρόσωποι θεωρούν ότι η διεθνής τρομοκρατία αποτελεί την κορυφαία απειλή για τα ταξίδια τους, ακολουθούμενη από εστίες ασθενειών και ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια του προορισμού.
-Όσοι αγοράζουν συχνά ταξιδιωτική ασφάλιση αναφέρουν ότι ψάχνουν για μια πιο τεχνολογικά προσαρμοσμένη ταξιδιωτική ασφάλιση. Οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι πολύ πιο πιθανό να επισκεφθούν ιστότοπους σύγκρισης ασφαλειών. Επίσης βασίζονται σε διαδικτυακές κριτικές κατά την αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης.
-Οι Millennials είναι δέκα φορές πιο πιθανό από τους ώριμους ταξιδιώτες να ανησυχούν για τα προβλήματα που μπορεί να συναντήσουν ταξιδεύοντας με τα κατοικίδια ζώα τους.
-Η Ιταλία, η Γαλλία και η Ιαπωνία θεωρούνται ως οι πιο ασφαλείς προορισμοί καθώς και οι εξωτικοί προορισμοί όπως η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία.