– Πάνω από 1 εκατ. ευρώ για σχεδιασμό και κατασκευή portal

– Πάνω από 463.000 ευρώ για social media

– Πάνω από 133.00 ευρώ για… logo

Είναι ένα από θέματα που απασχολούν έντονα τους τουριστικούς και επαγγελματικούς φορείς της Αθήνας αλλά και πολλούς άλλους, το σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής. Το οποίο, ύστερα από τον επεισοδιακό διαγωνισμό έχει ανατεθεί στην McCann Erickson. Και τώρα που βγαίνουν στη δημοσιότητα οι δράσεις και τα ποσά με τα οποία κοστολογούνται, αρχίζει και γίνεται “χαμός” και μάλιστα μεγάλος!

Αρχής γενομένης από το θέμα που δημοσιεύει σήμερα το aftodioikisi.gr, το οποίο φαίνεται ότι εξσφάλισε όλο το ογκώδες σχέδιο. 

Το Master Plan, είναι προγραμματισμένο να τεθεί προς έγκριση στο Περιφερειακό Συμβούλιο αύριο και απομένει να διαπιστωθεί αν θα υπάρξουν αντιδράσεις και σε τι έκταση.

Διαβάζωντας, πάντως, αυτά που αποκαλύπτει το ρεπορτάζ του aftodioikisi, φαίνεται ότι βρισκόμαστε ενώπιον άλλης μίας περίπτωσης υπερκοστολογήσεων, τιμών και κόστους εκτός πραγματικότητας της αγοράς και μάλιστα σε μία εποχή που αφενός μεν δεν υπάρχουν τέτοια ποσά, αφετέρου δε, η κατάσταση του τουρισμού στην Αθήνα και την Αττική είναι πολύ σοβαρή για να τη διαχειρίζονται κάποιοι με τέτοιο… “αέρα”.

Να θυμίσουμε μάλιστα ότι και η προηγούμενη διαχείριση του προγράμματος προβολής της Περιφέρειας, προ ετών, από άλλη εταιρεία είχε προκαλέσει πολλές αντιδράσεις και αρνητικά σχόλια, αφήνοντας “σκιές” και καταγγελίες. Και το κυριότερο, δεν άφησε κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα για τον τουριστικό προιόν της περιοχής.

Γιώργος Αγγελής

Πηγή: tourismlobby