Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα επαγγελματικά ταξίδια όχι μόνο έχουν ισχυρή επιρροή στην ελκυστικότητα εργοδοτών, αλλά χρησιμεύουν επίσης ως βασική πηγή έμπνευσης για την καθημερινή επαγγελματική ζωή.

Αυτό αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα μελέτης του Γερμανικού Γραφείου Συνεδριάσεων (GCB). Η δικτύωση και η δημιουργία ιδεών αναδείχθηκαν ως βασικά κίνητρα για την φυσική παρακολούθηση μίας εκδήλωσης στο μέλλον.

«Τα επαγγελματικά ταξίδια εμπνέουν μέσα από προσωπικές συναντήσεις, συμβάλλουν στη δημιουργία νέων δικτύων και δημιουργούν κίνητρα για νέες ιδέες», λέει ο Matthias Schultze, διευθύνων σύμβουλος της GCB.

Σύμφωνα με τη μελέτη, τα άτομα που δήλωσαν ότι τους αρέσει να ταξιδεύουν τοποθετούν τα επαγγελματικά ταξίδια ως παράγοντα ελκυστικότητας και αφοσίωσης στον εργοδότη τους στην τέταρτη θέση από τους συνολικά 17 παράγοντες της έρευνας.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια και τα ταξίδια MICE θεωρούνται πηγή και τόπος έμπνευσης για νέες ιδέες και καινοτομίες.

Η δημιουργία ιδεών κατά τη συμμετοχή σε επιτόπιες εκδηλώσεις κατέλαβε την τέταρτη θέση μεταξύ όλων των αναγνωρισμένων πηγών έμπνευσης με εννέα τοις εκατό συμφωνία.

Oι επιτόπιες εκδηλώσεις έχουν δύναμη έμπνευσης άνω του μέσου όρου και ξεπερνούν την σημασία των εικονικών συναντήσεων.

«Η υψηλή δύναμη έμπνευσης των εκδηλώσεων καθώς και η ελκυστικότητα των εταιρειών που κάνουν δυνατά συναρπαστικά επαγγελματικά ταξίδια υπογραμμίζουν τη μελλοντική συνάφεια των επαγγελματικών και εκδηλώσεων ταξιδιών για την καθημερινή επαγγελματική ζωή», καταλήγει ο Stefan Rief, Διευθυντής Ινστιτούτου και Επικεφαλής Οργανωτικής Ανάπτυξης και Σχεδιασμού Εργασίας.