Σύνταξη: tourismtoday.gr
Το αεροδρόμιο Schiphol ενδέχεται να επαναφέρει το όριο στον αριθμό των ημερήσιων αναχωρήσεων από τον Μάιο και κατά την διάρκεια του καλοκαιριού.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι εταιρείες εξυπηρέτησης στο αεροδρόμιο εξακολουθούν να έχουν έλλειψη εκατοντάδων υπαλλήλων.
Λίγες μέρες πριν το αεροδρόμιο του Άμστερνταμ ανακοίνωσε ότι βάζει τέλος στο πλαφόν στις 26 Μαρτίου.
Το ανώτατο όριο για τους επιβάτες είχε τεθεί σε ισχύ από τον περασμένο Ιούλιο. Επιβλήθηκε λόγω έλλειψης προσωπικού ασφαλείας στο Schiphol. Αυτό οδήγησε σε μεγάλες ουρές που σχηματίστηκαν από τις διακοπές του Μαΐου και μετά, που έφταναν πέρα από την αίθουσα αναχωρήσεων.
«Εάν δεν λύσουν αυτό το πρόβλημα μέσα σε λίγες εβδομάδες, το Schiphol θα πρέπει να παρέμβει ξανά, δήλωσε ο Ruud Sondag, διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου.
Θα επέμβουμε γιατί τα πράγματα δεν πάνε καλά. Έχουμε μιλήσει με όλους για το πώς να λύσουμε την έλλειψη προσωπικού, αλλά τίποτα δεν βοηθάει».
Το τελεσίγραφο του Ruud Sondag απευθύνεται στις εταιρείες εξυπηρέτησης και στους αερομεταφορείς, που καλούνται να βρουν από κοινού μια λύση.
Ο επικεφαλής του κόμβου στο Άμστερνταμ υπογράμμισε ότι οι συνθήκες εργασίας δεν είναι αρκετά ελκυστικές, επισημαίνοντας ότι «ένας φύλακας στο Schiphol σήμερα κερδίζει 17 ευρώ την ώρα και ένας χειριστής μόνο 12 ευρώ. Αυτή η διαφορά είναι πολύ μεγάλη».
Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες είναι αναστατωμένοι από την ανακοίνωση ότι ενδέχεται να χρειαστούν και πάλι περιορισμοί στον αριθμό των επιβατών.
Η Ολλανδική Ένωση Ταξιδιωτικών Πρακτόρων και Tour Operators (ANVR) χαρακτήρισε τις δηλώσεις του Ruud Sondag «απαράδεκτες» και είπε ότι φαίνεται ότι η εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου Schiphol προσπαθεί «να ξεκαθαρίσει την θέση της», μεταθέτοντας την ευθύνη για το πρόβλημα στις εταιρείες διαχείρισης.