Έξι στους 10 ταξιδιώτες παγκοσμίως αισθάνονται πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί όταν ταξιδεύουν για επαγγελματικούς σκοπούς. Αυτό αναφέρεται σε πρόσφαση έρευνα της Carlson Wagonlit Travel (CWT).

Συνολικά, οι ταξιδιώτες από την Ασία-Ειρηνικό αισθάνονται πιο δημιουργηκοί (65%) και παραγωγικοί (64%) συγκριτικά με τους ταξιδιώτες από την Αμερική (58% και 60% αντίστοιχα) και την Ευρώπη (53 και 51% αντιστοίχως).

Περίπου δύο στους πέντε (41%) ερωτηθέντες από την Αυστραλία δήλωσαν ότι αισθάνονται πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί σε επαγγελματικά ταξίδια.

Οι millennials ταξιδιώτες έχουν περισσότερες πιθανότητες να δηλώσουν ότι είναι πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί όταν ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους.

Πρωτοπόροι είναι οι Αμερικανοί με το 77% να αισθάνονται πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί. Ακολουθούν οι ταξιδιώτες από την Ασία-Ειρηνικό με ποσοστό 75% και 73% αντίστοιχα. Οι Ευρωπαίοι millennials καταλαμβάνουν την Τρίτη θέση με 58% και 57% αντίστοιχα.

Η έρευνα της CWT καταδεικνύει επίσης ότι έξι στους δέκα ταξιδιώτες παγκοσμίως είναι πιο παραγωγικοί όταν εργάζονται πρόσωπο με πρόσωπο και συνεργάζονται με συναδέλφους. Αντίθετα, η παραγωγικότητα μειώνεται όταν εργάζονται μόνοι τους (30%) ή απομακρυσμένα (14%).