Νέα ανεξάρτητα δεδομένα από τη Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) επιβεβαιώνουν την Qatar Airways ως την αεροπορική εταιρεία που εργάστηκε επιμελώς και μεθοδευμένα για να μεταφέρει τους ανθρώπους στο σπίτι με ασφάλεια και αξιοπιστία κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού.
Τα περισσότερα από τα 1,3 δισεκατομμύρια απο έσοδα επιβατών της αεροπορικής εταιρείας κατά τη διάρκεια του Απριλίου αντιπροσώπευαν το 17,8% της παγκόσμιας αγοράς.
Η Qatar Airways Cargo συνεχίζει επίσης να ηγείται του κλάδου της με περισσότερα από 900 εκατομμύρια φορτία τόνων χιλιομέτρων (CTK), που αντιπροσωπεύουν το 7,2% της παγκόσμιας αγοράς φορτίου, διασφαλίζοντας την απαραίτητη ικανότητα αεροπορικής μεταφοράς εμπορευμάτων για την υποστήριξη του παγκόσμιου εμπορίου και τη μεταφορά βασικών ιατρικών και βοηθητικών προμηθειών σε αντίκτυπο περιφέρειες.
Ενώ η πανδημία COVID-19 δημιούργησε πρωτοφανείς προκλήσεις για την παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία, ο εθνικός αερομεταφορέας του Κατάρ παρέμεινε επικεντρωμένος στη θεμελιώδη αποστολή του να μεταφέρει τους ανθρώπους στο σπίτι.
Έχει γίνει ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας στον κόσμο που πετάει πάνω από 50 εκατομμύρια χιλιόμετρα για να επαναπατρίσει πάνω από 1,8 εκατομμύρια επιβάτες σε πάνω από 15.000 πτήσεις κατά τη διάρκεια της κρίσης.
Η αεροπορική εταιρεία συνεργάστηκε επίσης στενά με κυβερνήσεις και εταιρείες σε όλο τον κόσμο για τη λειτουργία περισσότερων από 220 ναύλων και πτήσεων εκτός τομέα.
«Μια άνευ προηγουμένου πρόκληση χρειάζεται μια άνευ προηγουμένου απάντηση και εργαστήκαμε ακούραστα για να συνεχίσουμε να παρέχουμε επιλογές επαναπατρισμού σε επιβάτες”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Qatar Airways, κ. Akbar Al Baker.