Η πανδημία COVID-19 έφερε το ταξίδι σε σχεδόν αδιέξοδο, με τις δαπάνες ταξιδιού να μειώνονται κατά 90% .

Σύμφωνα με τον Ted Rossman από την CreditCards.com , ενώ οι περισσότερες πιστωτικές κάρτες επικεντρώνονται στα ταξιδιωτικά προνόμια, οι κάτοχοι καρτών δεν μπορούν να επωφεληθούν από οφέλη όπως δωρεάν πτήσεις, διαμονή σε ξενοδοχεία και πρόσβαση στο αεροδρόμιο.

Προκειμένου να διατηρήσουν τους πελάτες υψηλού επιπέδου, αυτές οι κάρτες γίνονται δημιουργικές με:

  • Πιστώσεις για πράγματα που πραγματικά δαπανούν οι άνθρωποι, όπως ροή, προγράμματα κινητών τηλεφώνων και παράδοση φαγητού (για παράδειγμα, το American Express Platinum and Green Cards και η κάρτα Capital One Venture)
  • Βελτιωμένες ανταμοιβές στο μανάβικο (Chase Sapphire Reserve, Delta cards, Marriott cards, Hilton cards, Wells Fargo Propel και άλλα)
  • Ετήσιες απαλλαγές / μειώσεις (Citi Premier και Chase Sapphire Reserve)
  • Παράταση των προθεσμιών για την κατάσταση των ελίτ και εξαργύρωση δωρεάν διανυκτερεύσεων και πτήσεων (τα περισσότερα προγράμματα πίστης αεροπορικών εταιρειών και ξενοδοχείων)