Η εισαγωγή νέων μέτρων ασφαλείας «Sanitized Stays» βοήθησε την OYO να οικοδομήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να ενισχύσει την πληρότητα και το RevPAR στα ανεξάρτητα ξενοδοχεία της.
Για την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου, το ποσοστό πληρότητας ήταν πάνω από 60%, από το 50% στη δεύτερη εβδομάδα του Ιουλίου, όταν τα ξενοδοχεία σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο άνοιξαν ξανά για ταξίδια μετά το κλείδωμα.
Η OYO και οι συνεργάτες της έχουν αναπτύξει αυστηρά πρότυπα υγιεινής και νέες τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας που επιτρέπουν μέτρα κοινωνικής απόστασης. Ενθαρρύνουν μια ελάχιστη εμπειρία αφής και επικεντρώνονται στην ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση για την προστασία τόσο του προσωπικού όσο και των επισκεπτών σε ξενοδοχεία του OYO.
Ξενοδοχεία που έχουν υιοθετήσει τα μέτρα «Sanitized Stays» και συμμετέχουν στο επίσημο πρόγραμμα ελέγχου ενισχύουν την εμπιστοσύνη στους καταναλωτές και τις κρατήσεις.
Για παράδειγμα, στο OYO Townhouse 30 Sussex στο Paddington του Λονδίνου, το ADR (μέση ημερήσια τιμή) των δωματίων αυξήθηκε κατά 42% από τα πρόσθετα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής.
Ως αποτέλεσμα, το RevPAR έχει αυξηθεί κατά 256% σε αυτό το ξενοδοχείο. Ένα ξενοδοχείο OYO στην Βικτόρια στο Λονδίνο σημείωσε αύξηση πληρότητας 7% και αύξηση RevPar 12%.