Το οπλοστάσιό της αποφάσισε να ενισχύσει περαιτέρω η Mytaxi περνώντας στην αντεπίθεση κατά της Uber μετά και την εξαγορά της ελληνικής Taxibeat. Αυτή τη φορά στόχος είναι η αγορά της Βρετανίας, όπου η θυγατρική της Daimler θα ξεκινήσει την μεταφορά των χρηστών της νεοαποκτηθείσας της εφαρμογής Hailo στο δικό της δίκτυο.
Η εταιρεία με έδρα το Αμβούργο έχει ήδη μετακινήσει περισσότερους από 17.000 οδηγούς που χρησιμοποιούσαν κατά το παρελθόν το λειτουργικό σύστημα της Hailo στην εφαρμογή Mytaxi και σχεδιάζει να ξεκινήσει τη μεταφορά και των Βρετανών πελατών μέσα στην εβδομάδα, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Andrew Pinnington.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι μόνο στο Λονδίνο, περισσότεροι από 30.000 αδειοδοτημένοι οδηγοί έχουν αιτηθεί και μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή Uber, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας.
Η Hailo, η οποία δημιουργήθηκε το 2011 στο Ηνωμένο Βασίλειο, επεκτάθηκε γρήγορα προς τις ΗΠΑ και τον Καναδά, αλλά αποχώρησε από αυτές τις αγορές το 2014, εξαιτίας του τοπικού ανταγωνισμού, και συνέχισε την ανάπτυξή της σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία και Ισπανία.
Ωστόσο, η ανάπτυξη της Hailo έφτασε σε αδιέξοδο. Η συνολική αξία των ναύλων που κλείστηκαν μέσω της Hailo το 2015 μειώθηκαν κατα 3,3 εκατομμύρια λίρες από τα 97,5 εκατομμύρια λίρες που ήταν το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ΗΝΗ Group Ltd, που δημοσιεύτηκαν στο βρετανικό μητρώο επιχειρήσεων στην 6η Ιανουαρίου
Η συγχώνευση της Daimler με την Hailo, βασική ανταγωνίστριά της στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκε πέρυσι. Για την επόμενη μέρα στρέφει το βλέμμα της στο Παρίσι, επενδύοντας κάθε μέρα και περισσότερο στις υπηρεσίες διαμοιρασμού αυτοκινήτων και στην κλήση ταξί μέσω εφαρμογών αφού μοιάζουν να αποτελούν το μέλλον της μετακίνησης αντικαθιστώντας τα ΙΧ.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία απασχόλησε και την ελληνική επιχειρηματική σκηνή μετά την εξαγορά της επιτυχημένης πλατφόρμας Taxibeat έναντι 43 εκατ. ευρώ.
«Σε αντίθεση με τις αντίπαλες υπηρεσίες, συνεργαζόμαστε με τις αρχές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Mytaxi, Andrew Pinnington.
Η Mytaxi, η οποία ισχυρίζεται ότι διαθέτει ήδη 120.000 εγγεγραμμένους οδηγούς και περισσότερους από 6 εκατομμύρια χρήστες, τροφοδοτεί τη μητρική της με «δισεκατομμύρια δεδομένα σχετικά με το πώς οι άνθρωποι μετακινούνται στις ευρωπαϊκές πόλεις», τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη των αυτο-οδηγούμενων οχημάτων στο μέλλον.
Σε αντίθεση με την Uber, Hailo και Mytaxi βέβαια, έχουν περιορισμένο αριθμό οδηγών που μπορούν να εγγραφούν καλύπτοντας τη ζήτηση σε μια συγκεκριμένη πόλη, αφού χρησιμοποιούν αδειοδοτημένα οχήματα. Επίσης, δεν μπορούν βάσει νομοθεσίας να ορίσουν ανεξάρτητα τους ναύλους τους.
Η Daimler προσφέρει επίσης την Car2Go, μια υπηρεσία car-sharing που επιτρέπει στους καταναλωτές να μοιραστούν ένα αυτοκίνητο για μια διαδρομή. Η αυτοκινητοβιομηχανία της Στουτγάρδης συνεργάζεται επίσης με νεοφυείς επιχειρήσεις ώστε να ανακαλύψει τεχνικά πλεονεκτήματα σε τομείς όπως η ψυχαγωγία ή η εμφάνιση των αυτοκινήτων ώστε να κάνουν ακόμα πιο πολυτελείς τους εσωτερικούς χώρους των αυτοκινήτων τους.
«Mytaxi και Car2Go δίνουν στην Daimler μια πρώιμη ματιά σχετικά με την συμπεριφορά των καταναλωτών», δήλωσε ο αναλυτής Jose Asumendi της J.P. Morgan σε πρόσφατο σημείωμα του προς τους πελάτες. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα τους η Daimler μπορεί να χτίσει τα μοντέλα των ευρωπαϊκών πόλεων τα οποία θα γίνουν εξαιρετικά χρήσιμα όταν τα αστικά κέντρα θα ξεκινήσουν την ενσωμάτων των αυτοοδηγούμενων ταξί» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η αντίπαλος της Daimler στη γερμανική αγορά πολυτελών αυτοκινήτων, BMW AG, δείχνει το ίδιο ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα αυτοοδηγούμενα οχήματα προσπαθώντας να πάρει το δικό της μερίδιο στη μελλοντική εκσυγχρονισμένη αγορά. Η Volkswagen AG από πλευράς της έχει χρηματοδοτήσει την Gett, αντίστοιχη υπηρεσία της Uber, η οποία χρησιμοποιεί ιδιωτικούς οδηγούς, αλλά διαφέρει ως προς την τιμολογιακή πολιτική αφού δεν αυξάνει τις τιμές σε περιόδους αιχμής.
Αξίζει να σημειώσουμε πως η Mytaxi δραστηριοποιείται σε 10 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Ιρλανδίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Πολωνίας. Σύμφωνα με τον Pinnington οι επόμενες αγορές στόχοι της περιλαμβάνουν τόσο την Σκανδιναβία όσο και την Ανατολική Ευρώπη, ενώ σύντομα θα καταλήξουν σε κάποια απόφαση για την αγορά της Γαλλίας, όπου η mytaxi μέχρι σήμερα απούσα.
Πηγή : www.insider.gr