Τα δέκα διασημότερα εμπορικά σήματα της τουριστικής βιομηχανίας αναψυχής αποκάλυψε η νέα έκθεση της εταιρείας μετρήσεων BrandFinance.
Η εταιρεία κρουαζιέρας Royal Carribean International, τράβηξε ρότα προς την κορυφή του καταλόγου και είναι το πιο περιζήτητο εμπορικό σήμα παγκοσμίως για τουρισμό αναψυχής, διατηρώντας την αξία της στα 3,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
Στη δεύτερη θέση ακολούθησε η TUI, με την αξία του εμπορικού της σήματος στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας άνοδο 3,5% σε σχέση με το 2018.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου σκαρβάλωσε η ταχέως αναπτυσσόμενη κινεζική εταιρεία China International Travel, σημείωνοντας σημαντική αύξηση 70% με κέρδη κοντά στα 3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Για την τέταρτη και πέμπτη θέση “κονταροχτυπήθηκαν” οι εταιρείες κρουαζιεροπλοίων Norwegian Cruise Line και Carnival με εμπορική αξία κοντά στα 3 δισεκατομμύρια δολάρια και αύξηση 27,1% και 26,9% αντίστοιχα.
Στην έκτη θέση ανήλθε η κινέζικη εταιρεία Happy Valley, σημειώνοντας το μεγαλύτερο ποσοστό ανάπτυξης όλων σε 96,6%, διπλασιάζοντας την εμπορική της αξία μέσα σε ένα χρόνο στα δύο δισεκατομμύρια.
Την έβδομη θέση της κατάταξης έλαβε η AMC σημείωνοντας άνοδο 50,4% και κέρδη 2 δισεκατομμυρίων, στην όγδοη θέση ανήλθε η CineMark με κέρδη στα 1,9 δισεκατομμύρια, αφήνοντας πίσω της την κινεζική Wanda Cinemas και την Princess Cruises.
Ο τελικός πίνακας διαμορφώθηκε ως εξής:
- Royal Caribbean
- TUI
- China International Travel
- Norwegian Cruise Line
- Carnival
- Happy Valley
- AMC
- CineMark
- Wanda Cinemas
- Princess Cruises