Οι Millennials και οι Gen Z ταξιδιώτες πρόκειται να σώσουν την τουριστική βιομηχανία το 2023 καθώς το 42% σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες για ταξίδια και τουρισμό το 2022, σε σύγκριση με μόλις 22% των ατόμων άνω των 45 ετών. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα από την πλατφόρμα πληροφοριών πελατών QuMind.
Οι ταξιδιώτες ηλικίας 18-34 ετών αναφέρουν ότι οι ανησυχίες σχετικά με την κρίση κόστους ζωής έχουν επηρεάσει τις αποφάσεις τους να ταξιδέψουν περισσότερο από τα άτομα άνω των 55 ετών (66% έναντι 52%).
Σχολιάζοντας την έρευνα, ο Mark Ursell, Διευθύνων Σύμβουλος της QuMind, δήλωσε: «Πολλοί Βρετανοί καταναλωτές κάνουν σοβαρές περικοπές στις δαπάνες των διακοπών τους ως ένας τρόπος να εξοικονομήσουν χρήματα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Ωστόσο, οι νεότεροι άνθρωποι που μπορεί να αισθάνονται ότι έχασαν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους κατά τη διάρκεια του COVID συνεχίζουν να αυξάνουν τις δαπάνες τους για ταξίδια, παρά τις αυξημένες ανησυχίες για την κρίση κόστους ζωής».
Μάρκετινγκ διακοπών στους Millennials και Gen Z ταξιδιώτες
Για να γίνουν οι διακοπές πιο ελκυστικές για τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι τρεις κορυφαίες ταξιδιωτικές προσφορές που αναζητά αυτή η ομάδα είναι:
- Δωρεάν ακύρωση (70%).
- Συμπεριλαμβάνονται γεύματα (62%).
- Δωρεάν αναβάθμιση ξενοδοχείου (58%).
Οι τρόποι προώθησης αυτών των προσφορών σε άτομα 18-34 ετών διαφέρουν σημαντικά από τις παλαιότερες γενιές. Ενώ οι προσφορές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχεία ήταν η κορυφαία πηγή επικοινωνίας ταξιδιωτικού μάρκετινγκ σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι αναρτήσεις επιρροής είχαν πολύ μεγαλύτερη επιρροή για άτομα ηλικίας 18-24 ετών από ό,τι για τα 55+ (32% έναντι 4% και 19% έναντι 1%).
Άλλη μια δύσκολη χρονιά για τα ταξίδια και τον τουρισμό
Γενικότερα, η ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία κινδυνεύει για μια δύσκολη χρονιά, καθώς περισσότεροι από τους μισούς Βρετανούς ανέφεραν ότι οι αυξημένες τιμές ταξιδιού, οι τιμές της ενέργειας και η κρίση κόστους ζωής έχουν άμεση επίδραση στον προγραμματισμό των διακοπών για το 2023 (59%, 51% και 56% αντίστοιχα).
Σχεδόν το ένα τρίτο των Βρετανών (31%) αναγνώρισε ότι η συνολική τιμή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας όταν επιλέγουν διακοπές. Αυτό αντανακλά τη μείωση των δαπανών που παρατηρήθηκε ήδη το 2022, όπου το 42% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν ότι ξόδεψαν λιγότερα για ταξίδια και τουρισμό σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, με το 39% να ξοδεύει κατά μέσο όρο 500 £ ή λιγότερα για τις διακοπές του κατά τη διάρκεια του έτους.
Τέλος, το 2023, οι συνολικές δαπάνες προβλέπεται να μειωθούν περαιτέρω. Ενώ το 39% των Βρετανών αναμένει να διατηρήσει τις συνολικές δαπάνες του, το 33% προβλέπει περαιτέρω μείωση του κόστους. Αυτή η ομάδα αναμένει δαπάνες κατά μέσο όρο 42% λιγότερες.