Ποσοστό 35% των Αμερικανών αγόρασε ταξιδιωτική ασφάλιση κυρίως επειδή φοβόταν ζητήματα όπως καθυστερημένες πτήσεις ή αλλαγή στις ημερομηνίες ταξιδίων, ενώ περίπου το 29% ανησυχούσε για κάποια έκτακτη ανάγκη υγείας.
Αυτό προέκυψε από έρευνα της Personal Finance Insider σε 971 ενήλικες στις ΗΠΑ μέσω του Momentive AI Audience.
- Κατά την έρευνα των επιλογών ταξιδιωτικής ασφάλισης, πολλοί αγοραστές (28%) χρησιμοποίησαν προτάσεις και συστάσεις από την οικογένεια και τους φίλους
- Η πλειοψηφία των ασφαλισμένων ταξιδιωτών (55%) αγόρασαν το συμβόλαιό τους μέσω ταξιδιωτικού παρόχου.
Από τους ταξιδιώτες που δεν αγόρασαν ασφάλιση, το 35% είπε ότι ο κύριος λόγος τους ήταν επειδή δεν το χρειαζόταν ποτέ σε προηγούμενα ταξίδια και το 19% είπε ότι δεν πίστευε ότι το ταξίδι τους ήταν αρκετά ακριβό για να ασφαλιστεί.
Οι περισσότεροι ερωτηθέντες (68%) δηλώνουν πρόθυμοι να πληρώσουν κάποιο ποσό για ταξιδιωτική ασφάλιση στο μέλλον.
Γιατί αγοράζουν ταξιδιωτική ασφάλιση
Περίπου το 38% των ερωτηθέντων ταξιδιωτών αγόρασαν ασφάλεια για το ταξίδι τους.
Tο 13% των συνολικών ερωτηθέντων αγόρασε ασφάλιση ακύρωσης και το 11% αγόρασε ασφάλεια ακύρωσης για οποιονδήποτε λόγο (CFAR).
Ένα άλλο 14% δήλωσε ότι αγόρασε ταξιδιωτική ασφάλιση, αλλά δεν ήταν βέβαιο τι είδους.
Το μέσο κόστος της ταξιδιωτικής ασφάλισης ποικίλλει ανάλογα με το κόστος ταξιδιού, τον προορισμό και την ηλικία, αλλά συνήθως κυμαίνεται μεταξύ 80 και 160 $ για ένα ταξίδι 2.000 $.
Η μεγαλύτερη ομάδα ταξιδιωτών (35%) που αγόρασε ασφάλιση το έκανε κυρίως επειδή ανησυχούσε για τον ταξιδιωτικό πάροχο με τον οποίο έκαναν κράτηση και φοβόταν ζητήματα όπως καθυστερημένες πτήσεις ή μετακινήσεις κρατήσεων.
- Περίπου το 29% ανησυχούσε για ένα πιθανό πρόβλημα υγείας και περίπου το 18% θεώρησε ότι η αξία ή η συνολική τιμή ήταν ελκυστική.
- Περίπου το 11% είπε ότι αγοράζει πάντα ταξιδιωτική ασφάλιση από συνήθεια, και μόλις το 5% είπε ότι κάποιος φίλος του το είχε συστήσει.
Ωστόσο, το μεγαλύτερο ποσοστό (28%) των ταξιδιωτών που αγόρασαν ασφάλιση ερεύνησε τις επιλογές τους ρωτώντας έναν φίλο ή μέλος της οικογένειας, ακολουθούμενο από έναν ιστότοπο κριτικής, ένα ιστολόγιο ή έναν influencer κοινωνικής δικτύωσης (24%).
Ένα άλλο 22% των ερωτηθέντων ερεύνησε τις επιλογές του μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα και περίπου το 19% είπε ότι δεν έκανε καθόλου έρευνα.