Η πτήση με τη British Airways μπορεί να αυξήσει τις εκπομπές CO2 έως και 45% ανά επιβάτη σε σύγκριση με ανταγωνιστικές αεροπορικές εταιρείες στις ίδιες γραμμές του Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με έρευνα του Which?.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε δημοφιλείς διεθνείς διαδρομές από το Λονδίνο, από διάφορους αερομεταφορείς για να συγκριθούν οι εκπομπές CO2. Και διαπιστώθηκε ότι ότι σε τέσσερις από έξι διαδρομές, η British Airways είχε τις χειρότερες εκπομπές από οποιοδήποτε άλλο αερομεταφορέα.

Σύμφωνα με την Which? η ανάλυση έδειξε ότι ένας επιβάτης που πετούσε από το Χίθροου στο Μαϊάμι με την British Airways θα ήταν υπεύθυνος για 1,13 τόνους άνθρακα. Σχεδόν το ένα τρίτο περισσότερο -544 κιλών CO2- από ότι για το ίδιο ταξίδι με την Virgin Atlantic (860,9 κιλά).
Για τους επιβάτες σε πτήσεις μακρινών αποστάσεων, ο αντίκτυπος αυτός εκτιμάται ότι είναι περίπου τριπλάσιος των οικονομικών πτήσεων. Για τους επιβάτες της first class είναι τέσσερις φορές, παραπάνω.
Τα ευρήματα δεν αφορούν μόνο τις πτήσεις μακρινών αποστάσεων. Όπως αναφέρει το Which? στην πτήση Στάνστεντ- Πάλμα ντε Μαγιόρκα τα αεροσκάφη των Ryanair και Jet2 δίνουν 160 κιλά CO2 ανά επιβάτη και της Tui 109,3 κιλά.

“Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι η εναλλαγή σε μια πιο πράσινη αεροπορική εταιρεία θα επιτρέψει στους πολλούς από εμάς που ανησυχούμε για την αλλαγή του κλίματος, να μειώσουμε σημαντικά το δικό μας αποτύπωμα άνθρακα, επισημαίνει ο ταξιδιωτικός συντάκτης του Which? Ρόρι Μπόλαντ.
Εάν εκατομμύρια από εμάς στραφούν σε μια λιγότερο ρυπογόνο αεροπορική εταιρεία στις επόμενες διακοπές μας, αυτό θα ασκήσει πίεση στις ρυπογόνες αεροπορικές εταιρείες. Και θα τους αναγκάσει να δώσουν προτεραιότητα στον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον με πιο αποδοτικά αεροσκάφη και καθαρότερα καύσιμα”.