Οι εργαζόμενοι της Gen Z γενιάς είναι από τους «πιο αφοσιωμένους επαγγελματίες ταξιδιώτες» στο Ηνωμένο Βασίλειο και θεωρούν τα ταξίδια ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της καριέρας τους, σύμφωνα με έρευνα της American Express στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ειδικότερα, το 59% των εργαζομένων Gen Zs (ηλικίες 18-24 ετών) αναμένουν να ταξιδέψουν περισσότερο για δουλειά τους επόμενους 12 μήνες.

Αυτή είναι η μεγαλύτερη από οποιαδήποτε γενιά που ρωτήθηκε, σύμφωνα με την Amex, με τους ερωτηθέντες να πιστεύουν ότι οι ευκαιρίες για επαγγελματικά ταξίδια αυξάνουν την ελκυστικότητά τους στους υποψήφιους εργοδότες (81%) και αυξάνουν την πιθανότητα προώθησης στην τρέχουσα εταιρεία τους (83%).

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι το 85% των βρετανικών επιχειρήσεων επιδιώκουν να αυξήσουν ή να διατηρήσουν τις δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες.

Αυτό σηματοδοτεί μια αύξηση από την προηγούμενη έρευνα της Amex το 2022, η οποία έδειξε ότι το 42% των επιχειρήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου σχεδίαζαν περισσότερα ταξίδια για τους υπαλλήλους.

Τα τρία τέταρτα των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα το 2024 δήλωσαν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια είναι «κρίσιμα» για τη φιλοδοξία ανάπτυξης του οργανισμού τους.

Περίπου το ένα τρίτο (32%) έδωσαν προτεραιότητα στα επαγγελματικά ταξίδια ως τρόπο να δοθεί στους εργαζόμενους η ευκαιρία να αναπτυχθούν επαγγελματικά.

Η μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι οι εργαζόμενοι της Gen Z γενιάς είναι πιο πιθανό να συμφωνήσουν απόλυτα ότι συνδυάζουν τις επιχειρήσεις και την αναψυχή σε ένα μόνο ταξίδι για να μεγιστοποιήσουν την παραγωγικότητά τους και, ως εκ τούτου, να κάνουν λιγότερες πτήσεις (44%).

Παράλληλα, είναι η πιο πιθανή γενιά να συμφωνήσει σθεναρά ότι μπορούν αποτελεσματικά να δώσουν προτεραιότητα στον φόρτο εργασίας τους κατά τη διάρκεια επαγγελματικών ταξιδιών (54%).

Το 74% είπε ότι συνήθως εργάζονται περισσότερες ώρες όταν βρίσκονται σε επαγγελματικά ταξίδια – περισσότερες από κάθε άλλη γενιά που συμμετείχε στην έρευνα – εκτιμώντας 4,6 επιπλέον ώρες σε σύγκριση με μια κανονική μέρα στο γραφείο, σύμφωνα με τη μελέτη.

Με το «βλέμμα» στραμμένο στη βιωσιμότητα

Οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να εξετάσουν τη βιωσιμότητα στα επαγγελματικά ταξίδια τους σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες.

Σχεδόν οι μισοί (48%) των ερωτηθέντων Gen Zs δήλωσαν ότι εργάζονται ενεργά με τον εργοδότη τους σε αυτό. Τα βήματα που έγιναν προς αυτή την κατεύθυνση περιλαμβάνουν :

  • Mεγαλύτερη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς (67%).
  • Επιλογή διαμονής σε καταλύματα με περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια (43%) ή παραμονή σε προορισμούς για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να φιλοξενηθούν περισσότερες συναντήσεις (52%).