Οι Baby Boomers -η γενιά της ηλικίας συνταξιοδότησης με το παρατσούκλι “γκρίζο τσουνάμι” – επιστρέφουν στα ταξίδια τώρα που το κύμα ανησυχιών για τον COVID-19 που διήρκησε δύο χρόνια υποχωρεί.

Αυτό προκύπτει, τουλάχιστον, σύμφωνα με νέα στοιχεία που δημοσίευσε η παγκόσμια εταιρεία ταξιδιωτικής ασφάλισης και παροχών ειδικών Seven Corners, η οποία διαπίστωσε ότι περισσότεροι Baby Boomers αγοράζουν ασφαλιστήρια συμβόλαια ταξιδιού φέτος από ό,τι το 2021, με τις πωλήσεις προγραμμάτων να υπερδιπλασιάζονται σε σχέση με πέρυσι.

Όπως είναι οι τρέχουσες οικονομικές συνθήκες, είναι λογικό ότι η παλαιότερη, πλουσιότερη γενιά βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της αναζωπύρωσης των ταξιδιών, καθώς πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους που γεννήθηκαν μεταξύ 1946 και 1964 είχαν πιθανότατα εξοικονομήσει χρήματα για να ταξιδέψουν στα χρόνια της συνταξιοδότησής τους και η πανδημία προκάλεσε επιτέλους άνοιξαν ξανά οι πύλες.

Με τον ταξιδιωτικό τομέα να αναζητά συνεχώς τις μελλοντικές τάσεις του κλάδου, τα δεδομένα της Seven Corners βοηθούν να πέσει φως στους τρόπους με τους οποίους οι Baby Boomers διαμορφώνουν την επιστροφή του τουρισμού.

Οι Boomers αγοράζουν περισσότερες ταξιδιωτικές ασφάλειες

Η έκθεση της Seven Corners δείχνει ότι περισσότεροι Boomers αγοράζουν ασφαλιστήρια συμβόλαια ταξιδιού, με τα στοιχεία πωλήσεων να αντικατοπτρίζουν μια εντυπωσιακή αύξηση 54% από έτος σε έτος σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα.

Οι ταξιδιώτες Gen Z (γεννημένοι μεταξύ 1997 και 2012) αντιπροσώπευαν τη δεύτερη υψηλότερη αύξηση στις πωλήσεις του προγράμματος με 37%, ακολουθούμενοι από το Gen X με 22% ανάπτυξη και το Millennials με μόλις 3 τοις εκατό.

Όσον αφορά στους άλλους λόγους για τους οποίους οι Baby Boomers μπορεί να επιστρέφουν για να ταξιδέψουν με επιταχυνόμενους ρυθμούς, η Seven Corners εντόπισε δύο βασικούς παράγοντες.

Πρώτον, ο αριθμός των ενεργών Boomers παραμένει υψηλός και αποτελεί σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού των Η.Π.Α.

Η απογραφή υπολόγισε ότι 73 εκατ. Αμερικανοί ανήκουν σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα.

Και μετά υπάρχει το γεγονός ότι αυτή η παλαιότερη γενιά έχει μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από άλλες. Το να έχουν περισσότερα διαθέσιμα κεφάλαια και περισσότερο ελεύθερο χρόνο στη διάθεσή τους σημαίνει ότι οι Boomers μπορούν να κάνουν περισσότερα ταξίδια από τις νεότερες γενιές. Καθώς πολλοί από αυτούς είναι ήδη πλήρως ή ημι-συνταξιούχοι, ή τουλάχιστον έχουν κερδίσει περισσότερες διαθέσιμες ημέρες διακοπών, είναι επίσης πιο πιθανό να αποτολμήσουν πιο μακριά από το σπίτι τους σε μεγαλύτερα ταξίδια.