Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι άνθρωποι ταξιδεύουν μαζί ξανά. Και τα ομαδικά ταξίδια, είναι η κορυφαία τάση. Οι εταιρείες του κλάδου από την άλλη πλευρά, πρέπει να είναι πιο διαφανείς σε αυτό το εξελισσόμενο τοπίο. Κι αυτό σημαίνει συνεργασία μαζί με βασικούς ενδιαφερόμενους.
Ξενοδοχεία, εστιατόρια, αεροπορικές εταιρείες, πρέπει να διασφαλίσουν ότι παρέχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση στους ταξιδιώτες με τις πιο ακριβείς πληροφορίες.
Το 67% των Αμερικανών σκοπεύουν να ταξιδέψουν φέτος, προετοιμάζοντας το στάδιο για μια σημαντική ανάκαμψη για την τουριστική βιομηχανία.
Ζωντανές εκδηλώσεις όπως φεστιβάλ, συναυλίες, επαγγελματικά αθλήματα επανέρχονται. Τα ζευγάρια προγραμματίζουν για άλλη μια φορά γάμους, πάρτι bachelor και bachelorette.
Οικογένειες -αναμφισβήτητα μία από τις κορυφαίες κατηγορίες γκρουπ που ταξιδεύουν τους επόμενους δύο μήνες- κάνουν κράτηση για καλοκαιρινές διακοπές. Πρόσφατη έρευνα από την American Express Travel, αναφέρει ότι:
- Το 71% θα επισκεφθεί τους αγαπημένους τους που δεν μπορούσαν να δουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
- Για το 60% η οικογενειακή επανένωση είναι προτεραιότητα, για το 2021.
Ποια είναι η απάντηση στην πολυπλοκότητα για τα ομαδικά ταξίδια
Οι σημερινοί καταναλωτές, ειδικά στον χώρο ταξιδιού, αναζητούν ένα επίπεδο διαφάνειας. Αυτό τους βοηθά να προσδιορίσουν την αξία πάνω και πέρα από το χρηματικό κόστος.
Η διαφάνεια θα βελτίωνε τη συνολική εμπειρία τους ειδικά για ομαδικά ταξίδια και σε έναν κόσμο όπου τα ταξίδια θα γίνουν πιο περίπλοκα, αγχωτικά και ακριβά.
Τα ομαδικά ταξίδια ήταν πάντα ένας “εφιάλτης”. Και καθώς βρισκόμαστε στο γκρεμό ενός μετά την πανδημία κόσμο, έχουν γίνει ακόμη πιο περίπλοκα.
Δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα ταξίδια αναψυχής για γκρουπ ήταν η κατηγορία με τις περισσότερες επιπτώσεις.
Σύμφωνα με την American Express Travel οι τεχνολογίες που αναδύονται σε έναν κόσμο μετά την πανδημία θα επικεντρωθούν στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ καταναλωτή και προορισμού.
Και θα χρησιμοποιήσουν τα υπάρχοντα δεδομένα για την ανοικοδόμηση της εντιμότητας και της εμπιστοσύνης.
Δεν υπάρχει βιομηχανία που θα βγει αμετάβλητη από την πανδημία, αλλά μαζί ο τομέας των ταξιδιών θα οικοδομήσει έναν ισχυρότερο δρόμο προς τα εμπρός.