Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η βιομηχανία κρουαζιέρας «ποτέ δεν ήταν τόσο δυναμική όσο αυτή τη στιγμή» και οι πράκτορες πρέπει να προετοιμαστούν για να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία, υπογράμμισε ο Paul Ludlow, πρόεδρος του Carnival UK.

Ο επικεφαλής της Cunard και της P&O Cruises στο Ηνωμένο Βασίλειο επαίνεσε την απόδοση των γραμμών σε ολόκληρο τον κλάδο, πολλές από τις οποίες έχουν αναφέρει ημέρες, εβδομάδες και μήνες ρεκόρ φέτος.

Απέρριψε τους ισχυρισμούς ότι η «έκρηξη μετά τον Covid» που γνώρισε ο κλάδος μόλις άνοιξαν ξανά τα ταξίδια μετά την πανδημία ήταν βραχύβια, λέγοντας ότι η συνεχιζόμενη αυξημένη ζήτηση «έχει καταρρίψει αυτόν τον μύθο», προσθέτοντας πως «ο κλάδος ακμάζει, οι πελάτες αναγνωρίζουν το χάσμα αξίας σε κρουαζιέρα και το μέλλον φαίνεται λαμπρό».

Ο Rob Scott, αντιπρόεδρος πωλήσεων, μάρκετινγκ και επωνυμίας στην P&O Cruises, επανέλαβε τις σκέψεις του, λέγοντας ότι ο κλάδος της κρουαζιέρας βιώνει «αξιοσημείωτη δυναμική» σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των ωκεανών, του ποταμού, της αποστολής και της πολυτέλειας.

«Η καταναλωτική εμπιστοσύνη βρίσκεται σε άνοδο, είπε. Η όρεξη για κρουαζιέρα είναι πιο δυνατή από ποτέ και είμαστε τυχεροί στο Ηνωμένο Βασίλειο που έχουμε μια τόσο αφοσιωμένη κοινότητα ταξιδιωτικών πρακτόρων που είναι ανοιχτή να μάθει για όλες τις διαφορετικές επιλογές κρουαζιέρας εκεί έξω και να τις ταιριάξει με τους πελάτες της».

Συνέχισε τονίζοντας την «απίστευτη αξία» των κρουαζιέρων σε σύγκριση με τις επίγειες διακοπές, λέγοντας ότι οι τιμές για τα ταξίδια στην ξηρά συνεχίζουν να αυξάνονται, γεγονός που αυξάνει μόνο το χάσμα αξίας στην κρουαζιέρα και τόνισε τον «κρίσιμο» ρόλο που διαδραματίζουν οι πράκτορες εξηγώντας ότι στους πελάτες τους.

Και κατέληξε ότι «η τιμολόγηση των διακοπών της κρουαζιέρας παραμένει απίστευτα σταθερή και ελκυστική, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπήρξε ποτέ μεγαλύτερη ευκαιρία για τους πράκτορες.»