Με την αυξανόμενη πολυπλοκότητα του συνεχώς μεταβαλλόμενου αλγορίθμου του Facebook, η εύρεση των καλύτερων χρόνων για ανάρτηση στο Facebook δεν ήταν ποτέ πιο δύσκολη.
Πώς ξέρετε ποιες ώρες είναι οι καλύτερες για το εμπορικό σήμα σας; Είναι όλα σχετικά και ανάλογα με τη συμπεριφορά των οπαδών σας και τις προτιμήσεις τους.
Υπάρχει μια μοναδική καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο Facebook;
Η σύντομη απάντηση είναι όχι. Ενώ οι γενικές οδηγίες μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε, κάθε κοινό είναι μοναδικό.
Η κατάλληλη στιγμή για σας να δημοσιεύσετε στο Facebook θα είναι διαφορετική από την κατάλληλη στιγμή για κάποιον άλλο.
Οι καλύτεροι χρόνοι ανάρτησης εξαρτώνται από το συγκεκριμένο ακροατήριό σας και από τους τύπους υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρετε.
Το Coschedule συνέταξε πληροφορίες από 20 διαφορετικές μελέτες σχετικά με τον “καλύτερο χρόνος για δημοσίευση”.
Διαπίστωσαν ότι οι Κυριακές, οι Πέμπτες, οι Παρασκευές και τα Σάββατα πήραν περισσότερη δέσμευση από οποιαδήποτε άλλη μέρα και ότι οι αναρτήσεις στις 3 μ.μ. δίνουν τα περισσότερα κλικ, αλλά οι αναρτήσεις στην 1 μ.μ. δίνουν μεγαλύτερη αφοσίωση.
3 στρατηγικές για να βρείτε τους καλύτερους χρόνους για τις δημοσιεύσεις σας στο Facebook
Πολλά εργαλεία είναι διαθέσιμα για να σας βοηθήσουν να βρείτε τις πληροφορίες για το κοινό σας και τις κατάλληλες ώρες για δημοσιεύσεις.
Στρατηγική 1: Χρησιμοποιήστε το Facebook Analytics
- Το Analytics σας βοηθά να συλλέξετε πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας.
Στρατηγική 2: Βρείτε τις απαντήσεις σας μέσω δοκιμών
- Όταν δημοσιεύετε το ίδιο περιεχόμενο σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, σας βοηθά να εντοπίζετε ποια ώρα είναι πιο αποτελεσματική για το κοινό σας.
Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να δοκιμάσετε τις ώρες που παρέχονται από το Facebook Insights και σας δίνει έναν τρόπο να δείτε πώς η απόδοση του περιεχομένου ποικίλλει ανάλογα με την ώρα της ημέρας.
Στρατηγική 3: Ανταγωνιστική ανάλυση
- Αναλύστε τους ανταγωνιστές σας για να δείτε τι κάνουν οι άλλοι στη βιομηχανία σας κατά την ανάρτηση στο Facebook. Παρακολουθήστε πώς δημιουργούν τις καμπάνιες τους ακολουθώντας την επιχειρηματική τους σελίδα.
Η ανταγωνιστική ανάλυση σας δείχνει επίσης τους διαφορετικούς τύπους περιεχομένου και μπορεί να σας βοηθήσει να διαφοροποιηθείτε από το πλήθος.