
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Πολλά μέρη σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να ανοίγουν σε ταξιδιώτες. Οι άνθρωποι αρχίζουν να επιστρέφουν στα ταξίδια, στους χώρους εργασίας και πολλά άλλα.
Έτσι ο χρόνος που αφιερώνουν στα μέσα ενημέρωσης αλλάζει. Σε αυτό μεταβαλλόμενο τοπίο, αλλάζει και το μάρκετινγκ.
Το Expedia Group συνεργάστηκε με το eMarketer, για να αποκαλύψει τον χρόνο που αφιερώνεται στα μέσα σε εννέα χώρες.
Συμπεριλαμβανομένου του Καναδά, της Κίνας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ινδίας, της Ιαπωνίας, της Νότιας Κορέας, του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ.
Στόχος είναι η κατανόηση των αλλαγών στις τάσεις των ψηφιακών και παραδοσιακών μέσων σε όλο τον κόσμο που αναδύονται από την κρίση.
Αυξάνεται ο χρόνος που δαπανάται στα ψηφιακά μέσα
Σύμφωνα με τα στοιχεία ο χρόνος που δαπανάται στα ψηφιακά μέσα αναμένεται να αυξηθεί σε ετήσια βάση σε κάθε χώρα. Ταυτόχρονα αυξάνεται και χρόνος που αφιερώνεται στα παραδοσιακά μέσα.
Γνωρίζοντας τις τάσεις οι έμποροι μπορούν να είναι ευέλικτοι. Και να προσαρμόζουν στρατηγικές για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές από σήμερα έως τα επόμενα χρόνια.
Η Expedia με βάση αυτές τις πληροφορίες, αποκαλύπτει τρεις στρατηγικές μάρκετινγκ. Με σκοπό τη βελτιστοποίηση της προσέγγισης σας στην αφοσίωση των καταναλωτών, σε έναν κόσμο μετά την πανδημία.
1. Η τιμή σε μια ψηφιακή προσέγγιση
Μέχρι το 2023, το eMarketer προβλέπει ότι οι ενήλικες των ΗΠΑ θα περνούν περισσότερο από 8 ώρες την ημέρα με ψηφιακά μέσα. Συμπεριλαμβανομένων:
- Περισσότερων από 4 ωρών με κινητά.
- Σχεδόν 3 ωρών με βίντεο.
Αυτό αντιπροσωπεύει σχεδόν το 65% του συνολικού χρόνου με τα μέσα.
Η αύξηση της κατανάλωσης ψηφιακών μέσων ενισχύει επίσης τις επενδύσεις στην ψηφιακή διαφήμιση.
Οι παγκόσμιες δαπάνες διαφήμισης προβλέπεται να αυξηθούν 19% το 2021.
Ενισχύοντας από την αύξηση των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις κατά 26%.
Με τους καταναλωτές να στρέφονται σε διάφορες συσκευές, πλατφόρμες και πόρους για πρόσβαση σε περιεχόμενο, μια πολυκαναλική, ευέλικτη στρατηγική μάρκετινγκ παραμένει το κλειδί.
Πολλοί έμποροι στοιχηματίζουν περισσότερο από ποτέ στα ψηφιακά μέσα. Ειδικά εκείνα τα κανάλια που οδηγούν σε εμφανείς αποδόσεις. Όπως τα κοινωνικά και τα βίντεο.

2. Εφαρμόστε μια στρατηγική με γνώμονα τις πληροφορίες
Καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να λαμβάνουν τεράστια πληροφορία ψηφιακού περιεχομένου, τα σημεία επαφής και οι ευκαιρίες για σύνδεση με τους καταναλωτές αυξάνονται.
Όταν αυτά τα σημεία επαφής της επωνυμίας είναι σχετικά και προσθέτουν αξία στους καταναλωτές, οι έμποροι μπορούν να δημιουργήσουν πραγματική αφοσίωση. Και να επιτύχουν αξιοσημείωτα αποτελέσματα.
Τα δεδομένα είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία της σωστής στρατηγικής για αυτά τα σημεία επαφής, έτσι ώστε να έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο.
Μηνιαία μελέτη σε ιστότοπους της Expedia σε όλο τον κόσμο, διαπίστωσε ότι στην αρχή της πανδημίας, πολλοί επισκέφτηκαν για ακύρωση. Αλλαγή ή έλεγχο των προγραμματισμένων ταξιδιών τους.
Επίσης οι άνθρωποι τους επισκέπτονταν για να ονειρευτούν το επόμενο ταξίδι τους. Κάτι που υπογραμμίζει τη σημασία της έμπνευσης.
Καθώς η πανδημία μετατοπίστηκε, οι καταναλωτές επισκέπτονται τους ιστότοπους της Expedia για έμπνευση και κράτηση.
3. Δοκιμάστε, μάθετε και βελτιστοποιήστε
Η αύξηση του χρόνου που αφιερώνεται στα μέσα, η επιτάχυνση της χρήσης κινητών και η ανάπτυξη του ψηφιακού – συμπεριλαμβανομένου του βίντεο και του κινητού – οδήγησαν επίσης σε άνοδο τον ανταγωνισμό για την προσοχή των καταναλωτών.
Οι έμποροι πρέπει να εργαστούν πιο σκληρά διατηρώντας παράλληλα τη συνάφεια και δημιουργώντας σημαντικές συνδέσεις με το κοινό τους.
Οι προσπάθειες για το σκοπό αυτό μπορεί να περιλαμβάνουν επέκταση δοκιμασμένων και αληθινών ψηφιακών λύσεων. Όπως μάρκετινγκ απόδοσης και διαφήμιση προβολής. Καθώς και δοκιμές τακτικών όπως βίντεο, συνεργασίες επωνυμίας, επαυξημένη πραγματικότητα και άλλα.
Οι πληροφορίες που αντλούνται από την απόδοση της καμπάνιας είναι εξίσου σημαντικές με τη στρατηγική και την τακτική.
Η πρόσβαση στα σωστά δεδομένα αναφοράς και απόδοσης μπορεί να παρέχει μια ολιστική εικόνα του τι κάνει και δεν λειτουργεί για το κοινό σας. Κι αυτό σας επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε καλύτερα τις μελλοντικές καμπάνιες προς την επιτυχία.