Η Τεχνητή Νοημοσύνη και η τεχνολογία θα είναι η κορυφαία στρατηγική προτεραιότητα των ηγετών του τουρισμού για το 2023 που συμμετείχαν στο MarketHub Americas της Hotelbeds.
Μια δημοσκόπηση μεταξύ των σχεδόν 500 παρευρισκομένων της εκδήλωσης έδειξε ότι το 32% σχεδιάζει να αγκαλιάσει την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογία πάνω από οτιδήποτε άλλο φέτος.
Αυτό ακολουθήθηκε στενά από το 28% των εταιρειών που σχεδιάζουν να καινοτομήσουν περισσότερο. Η έρευνα ολοκληρώθηκε με το 13% να σχεδιάζει να προσφέρει μια πιο εξατομικευμένη υπηρεσία, το 11% να δημιουργεί και να χρησιμοποιεί περισσότερα δεδομένα και το 9% να επικεντρώνεται στο συνδεδεμένο ταξίδι.
«Η τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει το καυτό θέμα στον ταξιδιωτικό κλάδο, αλλά είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιεί η Hotelbeds εδώ και αρκετό καιρό, ιδιαίτερα για να βοηθήσει στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω chatbots», δήλωσε ο Nicolas Huss, Διευθύνων Σύμβουλος της Hotelbeds.
«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ολόκληρο το ταξιδιωτικό οικοσύστημα μπορεί να επωφεληθεί από αυτήν την τεχνολογία. Μπορεί όχι μόνο να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά και να προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία θυμίζοντας τις προτιμήσεις και εφαρμόζοντάς τες αυτόματα κάθε φορά που κάποιος κάνει κράτηση για το επόμενο ταξίδι του».
Το κοινό άκουσε πώς η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση απλοποιούν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις για τον πελάτη, συντομεύουν τον χρόνο αγοράς και ενισχύουν τις εξατομικευμένες προσφορές σε όλο τον κύκλο ζωής του ταξιδιού.
Εν τω μεταξύ, για τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, η αυτοματοποίηση εργασιών χαμηλής προτεραιότητας απελευθερώνει χρόνο για το ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί για να προσθέσει περαιτέρω αξία στους πελάτες τους.
Αυτό υποστηρίχθηκε από το @hotel και το NH Hotel Group , με τις δύο εταιρείες να λένε στο συνέδριο πόσο σημαντικό πιστεύουν ότι θα είναι, όχι μόνο φέτος, αλλά και τα επόμενα χρόνια.
«Η τεχνολογία μας βοηθά να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες επισκεπτών. Προσφέρουμε στους πελάτες μας απρόσκοπτες εξατομικευμένες εμπειρίες, παρέχοντας παράλληλα λειτουργική αποτελεσματικότητα», δήλωσε η Diana Marin, SVP-Sales and Distribution στο NH Hotel Group (μέρος του Minor). «Η τεχνητή νοημοσύνη το χρησιμοποιεί επίσης για να προβλέψει την τάση, χάρη σε ισχυρούς αλγόριθμους, για να αναλύσει δεδομένα από διάφορες πηγές, αυτό που έρχεται στη συνέχεια είναι ακριβώς εκεί».
Ο Konrad Walliszewski, Διευθύνων Σύμβουλος του @hotel, πρόσθεσε: «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα διαταράξει τα ταξίδια, αλλά είναι πολύ νωρίς για να πούμε πόσο. Δεν έχει να κάνει μόνο με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης για να γίνει κάθε εργαζόμενος πιο παραγωγικός – χάνετε μόνο αν το κάνετε αυτό. Σύντομα θα γίνει ο νέος κανόνας, αλλά προχωρά τόσο γρήγορα που πρέπει όλοι να παραμείνουμε στην κορυφή του».
Το MarketHub Americas είναι μια εκδήλωση μόνο με πρόσκληση στην οποία συμμετέχουν οι πιο σημαντικοί συνεργάτες της Hotelbeds από όλες τις βασικές αγορές πηγών σε όλη την περιοχή.