Σύνταξη: tourismtoday.gr
Έντονη απάθεια, δείχνουν οι ταξιδιώτες Gen Z στις αγορές duty free, σύμφωνα με έρευνα της m1nd-set. Οι ταξιδιώτες αυτής της γενιάς ασχολούνται γενικά λιγότερο με την εμπειρία των αγορών αφορολόγητων ειδών. Είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσουν στο κατάστημα, και όταν ψωνίζουν, ξοδεύουν λιγότερα.
Αν και η τρέχουσα αγοραστική συμπεριφορά τους δεν δείχνει δέσμευση ή ενθουσιασμό με την προσφορά duty free και του ταξιδιωτικού λιανεμπορίου, αυτό αποτελεί σαφή αντίθεση με τις δυνατότητες τους.
Η μελέτη από τον ερευνητικό οργανισμός ταξιδιωτικών και λιανικών πωλήσεων με έδρα την Ελβετία, εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο οι νέοι αυτοί αγοραστές συμπεριφέρονται όταν ταξιδεύουν.
Όπως υπογραμμίζει η m1nd-set «δεν είναι τόσο η τρέχουσα συμπεριφορά τους στο ταξιδιωτικό λιανεμπόριο, αλλά το πώς αυτή θα εξελιχθεί καθώς το τμήμα αυτό θα μεγαλώνει, θα ωριμάζει και θα βλέπει την αγοραστική του δύναμη και την τάση του να ταξιδεύει να αυξάνεται και να κυριαρχεί έναντι άλλων τμημάτων.»
Σημαντική ευκαιρία για το παγκόσμιο ταξιδιωτικό λιανεμπόριο οι ταξιδιώτες της Gen Z
Ο Dr. Peter Mohn, ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της m1nd-set, εξηγεί πώς «με τον ίδιο τρόπο που ο κλάδος έχει επικεντρωθεί στους Κινέζους καταναλωτές και στους Millennials τα τελευταία χρόνια, είναι επιτακτική ανάγκη για τις επιχειρήσεις σε όλο το παγκόσμιο ταξιδιωτικό λιανεμπόριο να έχουν μια στρατηγική προϊόντων και μάρκετινγκ για τη Gen Z.
Η μοναδική συμπεριφορά τους, σε συνδυασμό με τη νεαρή ηλικία τους και επομένως το τεράστιο δυναμικό ανάπτυξης -καθώς μόνο ένα μικρό ποσοστό έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του- σημαίνει ότι αποτελούν σαφώς ευκαιρία για τη βιομηχανία.»
Ποια είναι η συμπεριφορά της Gen Z στις αγορές duty free
Οι ταξιδιώτες της Gen Z είναι επίσης λιγότερο πιθανό να προγραμματίσουν τις αγορές τους και να αλληλεπιδράσουν με το προσωπικό πωλήσεων.
Η Gen Z αντιλαμβάνεται γενικά τα καταστήματα αφορολόγητων ειδών ως ένα μέρος που επισκέπτονται για να σκοτώσουν την ώρα τους πριν από την πτήση τους.
- Όσοι αγόρασαν ένα προϊόν στο κατάστημα αφορολόγητων ειδών, τα δύο τρίτα σχεδίασαν την αγορά τους. Ποσοστό που είναι σημαντικά χαμηλότερο από τον μέσο όρο του 80% περίπου για όλες τις ηλικιακές ομάδες.
- Μόνο το 41% αγόρασε στα καταστήματα αφορολόγητων ειδών, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο του 51%, σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες.
- Η μέση δαπάνη μεταξύ της Gen Z είναι επίσης σημαντικά χαμηλότερη του μέσου όρου. Μόνο 73 δολάρια σε σύγκριση με 123 δολάρια μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων.
- Λιγότερο από το ένα τρίτο της κατηγορίας πρόσεξε σημεία επαφής σχετικά με την προσφορά αφορολόγητων ειδών πριν από το ταξίδι. Ποσοστό σημαντικά χαμηλότερο από τον μέσο όρο όλων των ηλικιών που είναι 47%.
«Είναι σημαντικό να διασφαλίσουμε ότι έχουμε τόσο το μείγμα προϊόντων όσο και το μείγμα μάρκετινγκ σωστά για να καλύψουμε αυτήν την ανερχόμενη γενιά, επισημαίνει ο Peter Mohn.
Οι εκστρατείες μάρκετινγκ καταναλωτών πρέπει να συνδέονται με τις κατάλληλες προσωπικότητες και τους βασικούς ηγέτες κοινής γνώμης (KOL).
Οι έμποροι στο λιανικό εμπόριο ταξιδιών πρέπει να επαναξιολογήσουν μέσω των καναλιών πολυμέσων που απευθύνονται στη Gen Z. Έτσι θα διασφαλίσουν ότι επικοινωνούν τις αξίες και τη μοναδικότητα του καναλιού αγορών αφορολόγητων και ταξιδιωτικών λιανικών πωλήσεων με τον σωστό τόνο και στο σωστό μέρος.»