Σύνταξη tourismtoday.gr

Το Which? προέτρεψε τους ταξιδιώτες να αποφύγουν την αεροπορική εταιρεία Wizz Air αν είναι δυνατόν. O οικονομικός αερομεταφορέας τερμάτισε τελευταίος στην ετήσια έρευνα για τις αεροπορικές εταιρείες μικρών αποστάσεων.

Η έρευνα του Which? -σε πάνω από 8.000 ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο– αφορούσε τις εμπειρίες από τις πτήσεις τα τελευταία δύο χρόνια.
Οι επιβάτες αξιολόγησαν τις αεροπορικές εταιρείες με κριτήρια όπως η εξυπηρέτηση πελατών, η σχέση ποιότητας/τιμής και η εμπειρία επιβίβασης.

Η χειρότερη αεροπορική εταιρεία μικρών αποστάσεων σε Ηνωμένο Βασίλειο

Η Wizz Air είχε τη χειρότερη επίδοση με βαθμολογία 48%, στην έρευνα, με:

  • Ένα αστέρι (στα πέντε) για την εμπειρία επιβίβασης, καθώς και για το περιβάλλον καμπίνας και την άνεση των καθισμάτων.
  • Δύο αστέρια σε οποιαδήποτε από τις υπόλοιπες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της σχέσης ποιότητας/τιμής και της εξυπηρέτησης πελατών.

Η καλύτερη αεροπορική εταιρεία μικρών αποστάσεων σε Ηνωμένο Βασίλειο

Η Jet2.com είναι στην κορυφή του πίνακα των αεροπορικών εταιρειών μικρών αποστάσεων.
Mε βαθμολογία πελατών 80%, πέτυχε για άλλη μια φορά την κατάσταση συνιστώμενου παρόχου, από το Which?. Βραβεύτηκε με:

  • Πέντε αστέρια για την εξυπηρέτηση πελατών.
  • Τέσσερα αστέρια για σχέση ποιότητας-τιμής, καθαριότητα καμπίνας και επιβίβαση.
  • Τρία αστέρια μόνο για την άνεση του καθίσματος και την προσφορά φαγητού και ποτού.

Η βαθμολογία στο Which? άλλων αεροπορικών εταιρειών

Σύμφωνα με το Which?, η Ryanair έλαβε βαθμολογίες ενός και δύο αστέρων, συμπεριλαμβανομένου μόνο ενός αστεριού για εμπειρία επιβίβασης, άνεση καθισμάτων, φαγητό και ποτό και περιβάλλον καμπίνας. Βραβεύτηκε με τρία αστέρια για την εξυπηρέτηση πελατών και την σχέση ποιότητας/τιμής.

Η British Airways πήρε μόνο δύο αστέρια για την επιβίβαση, την άνεση του καθίσματος και την αξία για τα χρήματα και όχι περισσότερα από τρία αστέρια σε οποιαδήποτε άλλη κατηγορία.