Η επιθυμία για ταξίδια παραμένει ισχυρή μεταξύ των ταξιδιωτών της Ασίας-Ειρηνικού συνολικά.

Και οι δύο περιοχές κατατάσσονται σταθερά ψηλά σε όλες τις αγορές, παρόλο που οι περιορισμοί συνεχίζουν να χαλαρώνουν στην περιοχή.

Η επιθυμία «απλώς να ξεφύγουμε» (46%) προέκυψε επίσης ως το κορυφαίο κίνητρο για ταξίδια για τους καταναλωτές APAC μετά από δύο χρόνια lockdown. Αυτό προκύπτει από τον πρόσφατο Δείκτη ταξιδιωτικής Εμπιστοσύνης της Booking.com. Ακολούθησε η «απόδραση για ψυχική φόρτιση» για το 36% των ερωτηθέντων.

Στην πραγματικότητα, για την Ταϊλάνδη, τέτοιες υποχωρήσεις ήταν το κύριο κίνητρο για ένα συντριπτικό 76% των ερωτηθέντων, ποσοστό πολύ υψηλότερο από οποιαδήποτε άλλη αγορά.

Σε όλη την περιοχή, μόνο το 13% ανέφερε ότι η εργασία ήταν ο λόγος για να κλείσουν ένα ταξίδι, παρά το γεγονός ότι πολλοί υπάλληλοι επέστρεψαν στο γραφείο σε όλη την Ασία-Ειρηνικό, κάτι που θα μπορούσε να προμηνύει μια πιο αργή αναζωογόνηση στα εταιρικά ταξίδια έναντι των ταξιδιών αναψυχής. Στην Αυστραλία, η εργασία ήταν ο λιγότερο κοινός λόγος για ταξίδια με ποσοστό 6%.

Αποτρεπτικοί λόγοι για ταξίδια

Η αβεβαιότητα λόγω της συνεχώς εξελισσόμενης κατάστασης του Covid-19 συνεχίζει να μαστίζει τους ταξιδιώτες.

Όταν ρωτήθηκαν για τις κύριες ανησυχίες τους και τι θα τους εμπόδιζε να κλείσουν ένα ταξίδι, το «κόστος ταξιδιού» αναφέρθηκε ως ο νούμερο ένα αποτρεπτικός παράγοντας από το 38% όλων των ερωτηθέντων.

Ακολούθησε ο «φόβος ότι πρέπει να υποβληθούν σε καραντίνα (37%) και η πιθανότητα να κολλήσουν λόγω της συχνής αλλαγής των συνοριακών κανονισμών (37%).

Οι κορυφαίες ανησυχίες για διάφορους προορισμούς διέφεραν αρκετά σημαντικά.

  • Στη Σιγκαπούρη, την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ, η κύρια ανησυχία ήταν η πιθανότητα να κολλήσουν στον προορισμό λόγω των νέων συνοριακών κανονισμών (61%, 53%, 55%, αντίστοιχα).
  • Στην Ιαπωνία, η κύρια ανησυχία του 47% των ερωτηθέντων ήταν να αρρωστήσουν ενώ ταξιδεύουν.