Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία βλέπει σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα, καθώς τα ταξιδιωτικά μοτίβα πριν από την πανδημία επαναλαμβάνονται.
Ωστόσο, καθυστερεί να ανακάμψει από τις μακροχρόνιες επιπτώσεις της πανδημίας, καθώς 27 από τις 50 μάρκες ξενοδοχείων (54%) παραμένουν κάτω από τις αξίες τους πριν από την πανδημία.
Η Hilton κάνει check in ως η πιο πολύτιμη μάρκα ξενοδοχείων στον κόσμο
Η Hilton προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες ως ο κυρίαρχος πρωταθλητής των εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων. Διατηρεί τον τίτλο της ως η πολυτιμότερη μάρκα ξενοδοχείων στον κόσμο, με παγκόσμια αξία 11,7 δις δολάρια.
Αυτό αποκαλύπτουν δεδομένα της Statista σχετικά με τις πιο πολύτιμες μάρκες σε ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο το 2023, με βάση τον υπολογισμό ισχύος της επωνυμίας και την εκτίμηση των προβλεπόμενων εσόδων.
Η επιτυχία της, οφείλεται εν μέρει στο ότι διαθέτει μια σειρά από πολύτιμες επωνυμίες που ανήκουν, διαχειρίζονται ή είναι σε δικαιόχρηση από την Hilton Worldwide Holdings.
Η αλυσίδα φιλοξενίας έχει επίσης την υψηλότερη Αξία Αντίληψης Αειφορίας (SPV) στα 565 εκατομμύρια δολάρια.
Ποιες είναι οι κορυφαίες μάρκες ξενοδοχείων παγκοσμίως
- Hilton 1,7 δις δολάρια
- Hyatt 6,07 δις δολάρια
- Hampton Inn 4,26 δις δολάρια
- Holiday Inn 3,75 δις δολάρια
- Marriott 3,07 δις δολάρια
- Shangri-La 2,12 δις δολάρια
- Double Tree 2,02 δις δολάρια
- Sheraton 1,61 δις δολάρια
- Embassy Suites 1,37 δις δολάρια
Η Marriott International απέφερε περισσότερα έσοδα από πωλήσεις από οποιονδήποτε άλλο ξενοδοχειακό όμιλο παγκοσμίως το 2023, με αξία επωνυμίας στο +33% στα 3,1 δις δολάρια. Ένα χρόνο νωρίτερα, η Marriott International είχε μόλις πάνω από 1,5 εκατομμύρια δωμάτια παγκοσμίως.
Εν τω μεταξύ, η Wyndham ήταν η κορυφαία ξενοδοχειακή εταιρεία όσον αφορά τον αριθμό ακινήτων το 2022. Από τον Ιούνιο του ίδιου έτους, το Wyndham Hotel Group είχε σχεδόν εννέα χιλιάδες ακίνητα παγκοσμίως . Αυτός ήταν περίπου 2.000 περισσότεροι από τον αριθμό των ακινήτων που κατείχε η Hilton.
Η Le Méridien ανακηρύχθηκε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα ξενοδοχείων ως νεοεισερχόμενη στην κατάταξη top 50. Μέρος του διεθνούς χαρτοφυλακίου Marriott, η Le Méridien επέκτεινε την παρουσία της σε ολόκληρο τον κόσμο τον περασμένο χρόνο.
Γνωστή για τις πολυτελείς επιλογές και τις εξατομικευμένες υπηρεσίες της, η Conrad ενισχύθηκε μέσω δυναμικής παγκόσμιας επέκτασης. Η αξία της μάρκας αυξήθηκε 65% στα 537,82 εκατομμύρια δολάρια και ανέβηκε 16 “σκαλοπάτια” στην 31η θέση, με άλμα 91/100.