Σύνταξη: tourismtoday.gr

“Ακόρεστη ανάγκη” για αποδράσεις δείχνει έρευνα της Four Seasons, η οποία αποκαλύπτει και τα πιο δημοφιλή κίνητρα ταξιδιού.
Η έρευνα έγινε σε 1,1 εκατομμύρια οπαδούς της Four Seasons Hotels and Resorts στο Instagram.

Όταν η ικανότητα ταξιδιού ξαφνικά σταμάτησε, οι άνθρωποι άρχισαν να εξερευνούν προορισμούς που θα ήθελαν να επισκεφθούν.

Ποια είναι τα πιο δημοφιλή κίνητρα ταξιδιού

  • Το 66% θέλει να εξερευνήσει έναν νέο προορισμό στο επόμενο ταξίδι του.
  • Το 80% σχεδιάζει ένα ταξίδι απλά γιατί αγαπά τις αποδράσεις και μετά από χρόνο τώρα μπορεί να το κάνει.
  • Για το 20% το επόμενο ταξίδι είναι μία ευκαιρία να γιορτάσει κάτι ξεχωριστό.

Απόδραση “όλα για το φαγητό”

Η αναζήτηση αυθεντικής κουζίνας και μοναδικών γευμάτων παραμένει βασικός οδηγός ταξιδιού.
Το 56% είναι πρόθυμο για μια απόδραση που είναι “όλα για το φαγητό”.

Θετικά σημάδια ανάκαμψης σε πολλές αγορές

“Μετά από περισσότερο από ένα χρόνο ταξιδιού σε παύση, είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε θετικά σημάδια ανάκαμψης σε πολλές αγορές, λέει ο Τζον Ντέιβισον Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Four Seasons Hotels and Resorts.

Βλέπουμε μια σταθερή αύξηση στις παγκόσμιες κρατήσεις και πληρότητα. Κάτι που υποδεικνύει ότι οι φιλοξενούμενοι μας αρχίζουν να κάνουν τα ταξίδια τους από όνειρα σε δράση. Και επιστρέφουν σε αυτό που τους αρέσει περισσότερο”.