Οι νικητές των βραβείων αποστέλλονται στον Σύνδεσμο Tour Operators της Ρωσίας (ATOR), στην Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Μεγάλης Βρετανίας (ABTA), στον Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων Γερμανίας και στο σύνολο των αραβικών τουριστικών γραφείων, που συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του Greek Tourism Workshop 2018 σε Κουβέιτ, Σαουδική Αραβία, Ντουμπάι και Λίβανο.

Ειδικές εκπτώσεις στα ενοίκια χώρου στην 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, στην Έκθεση Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia & στo 2ο Greek Travel Show 2018.

Οι ενημερώσεις για τα Greek Hospitality Awards προωθούνται σε 10.000 ξενοδοχεία – μέλη του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος (Ξ.Ε.Ε) καθώς και σε εκτεταμένη λίστα ξενοδοχείων που συνεργάζονται με την ΔΕΘ-HELEXPO πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωσή τους.

Αυξημένη αναγνωρισιμότητα: Την τελετή βράβευσης θα παρακολουθήσει πλήθος από φορείς και υψηλόβαθμα καταξιωμένα στελέχη επιχειρήσεων.

Κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης: Οι νικητές θα προβληθούν δυναμικά σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα σε όλη την Ελλάδα, στα οποία περιλαμβάνονται και τα μέσα που διαθέτει η Ethos Media.

Οι νικητές θα προβληθούν επίσης στα μέσα των συνεργατών μας που συμμετέχουν στο project ως χορηγοί επικοινωνίας.