Σύνταξη: tourismtoday.gr

Διαφορετική εικόνα παρουσιάζουν οι αεροπορικές εταιρείες αναψυχής στη Γερμανία, με μεγάλα σχέδια επέκτασης για τη Sun Express και ανάπτυξη για τη Eurowings, αλλά με σημαντικές περικοπές στην Easyjet.

Η Sun Express αυξάνει τη χωρητικότητα για το καλοκαίρι του 2022 ως απάντηση στην αυξανόμενη ζήτηση για πτήσεις προς την Τουρκία.

Επέκταση στόλου Sun Express

Η αεροπορική εταιρεία αναψυχής προσθέτει άλλα οκτώ αεροσκάφη για τους επόμενους μήνες, συμπεριλαμβανομένων έξι A320 που έχουν μισθωθεί από την Avion Express και δύο B737-800 που έχουν μισθωθεί για 6-7 χρόνια.

Στην επέκταση υπολογίζονται άλλα εννέα αεροσκάφη Boeing που παραδόθηκαν τους τελευταίους έξι μήνες.
Η κοινοπραξία μεταξύ της Turkish Airlines και της Lufthansa προσθέτει 17 αεροπλάνα αυτό το καλοκαίρι, αυξάνοντας τον στόλο της σε 67.
Θα πετάξει σε περισσότερα από 175 δρομολόγια από την Τουρκία σε 60 αεροδρόμια σε 30 χώρες το καλοκαίρι του 2022.

Όπως εξήγησε ο Max Kownatzki διευθύνων σύμβουλος της Sun Express «βλέπουμε μια ισχυρή αύξηση της ζήτησης στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές μας.
Η πρόσθετη μισθωμένη χωρητικότητα θα υποστηρίξει τη θέση μας στην αγορά στην Ευρώπη.»

Περικοπή Easyjet

Αντίθετα, ο αερομεταφορέας χαμηλού κόστους Easyjet σχεδιάζει να περιορίσει σημαντικά την παρουσία του στο Βερολίνο λόγω του υψηλού λειτουργικού κόστους.

Από τον χειμώνα 2022/23 και μετά, σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί μόνο 11 αεροπλάνα από τη γερμανική πρωτεύουσα σε σύγκριση με τα σημερινά 18.

Αυτό σημαίνει ότι ενδέχεται να χαθούν έως και 275 θέσεις εργασίας μεταξύ των 800 πληρωμάτων και των πιλότων, ανακοίνωσε η βρετανική αεροπορική εταιρεία.

Κατηγόρησε την απόφαση τις «υψηλές και αυξανόμενες» αερολιμενικές χρεώσεις στο Διεθνές Αεροδρόμιο Βερολίνου-Βρανδεμβούργου (BER) καθώς και την ασθενέστερη από την αναμενόμενη ανάκαμψη της ζήτησης μετά την πανδημία.

«Τα προτεινόμενα μέτρα είναι απολύτως απαραίτητα προκειμένου να οδηγηθεί η συνολική επιχείρηση σε μια μακροπρόθεσμη επιτυχία», τόνισε ο Stephan Erler, διευθυντής της Easyjet στη Γερμανία.

Πριν από την πανδημία, η Easyjet ήταν ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας στο Βερολίνο με έως και 34 αεροπλάνα σε ένα στάδιο μετά την εξαγορά μέρους του στόλου της Air Berlin.

Γρήγορη αντίδραση της Eurowings

Σε απάντηση, η Eurowings κινήθηκε γρήγορα και προσπαθεί να κερδίσει το πλήρωμα και τους πιλότους που εδρεύουν στο Βερολίνο με προσφορές εργασίας.

Η θυγατρική της Lufthansa έχει ήδη τοποθετήσει αγγελίες εργασίας σε διαδικτυακά μέσα για την αναζήτηση νέου προσωπικού καμπίνας στην πρωτεύουσα και πρόκειται να ακολουθήσουν διαφημίσεις για πιλότους.

Έκπληκτος από την απόφαση της Easyjet δηλώνει ο Jens Bischof διευθύνων σύμβουλος της Eurowings, τονίζοντας παράλληλα πως την είδε ως μια ευκαιρία να βρει επειγόντως το απαραίτητο προσωπικό.
«Θα κάνουμε μια ελκυστική προσφορά για όλα τα ενδιαφερόμενα πληρώματα της Easyjet στο Βερολίνο», είπε χαρακτηριστικά.

Ανάκαμψη ζήτησης

Σύμφωνα με τον Jens Bischof, η ζήτηση ανακάμπτει «δυναμικά» προς το παρόν με δεκάδες χιλιάδες κρατήσεις καθημερινά.
Αυτό είναι πολύ περισσότερο από ό,τι πριν από την πανδημία.

Το αφεντικό της Eurowings βλέπει την αεροπορική εταιρεία σε καλή θέση, κυρίως λόγω των αποχωρήσεων της Ryanair από το Ντίσελντορφ και τη Στουτγάρδη καθώς και της Wizzair από το Ντόρτμουντ.