Οι Αμερικανοί καταναλωτές αναζητούν ταξιδιωτικές προσφορές σε πολλά διαφορετικά κανάλια. Αυτό αναφέρουν τα αποτελέσματα έρευνας της Rakuten Advertising.

Πάνω από το 90% των ταξιδιωτών θα αναζητήσουν προσφορές όταν πραγματοποιούν αγορές που σχετίζονται με ταξίδια.

Πάνω από το ένα τέταρτο (27%) θα χρησιμοποιήσει ιστότοπους κριτικής πελατών για να βρει αυτές τις προσφορές.

Οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις των Αμερικανών για την εξεύρεση ταξιδιών έχει ως εξής :

  • Iστότοποι και οι εφαρμογές που εμφανίζουν προσφορές από πολλές μάρκες (22%).
  • Διαδικτυακές διαφημίσεις (22%).
  • Προσφορές που συνδέονται με κάρτες (21%).

Παράλληλα, οι οικογένειες με υψηλότερα εισοδήματα (πάνω από 100.000 $) προσελκύονται ιδιαίτερα από προσφορές που βρίσκουν συχνότερα σε ιστότοπους κουπονιών.

Επιπλέον, αυτοί οι πελάτες με υψηλότερο εισόδημα ανταποκρίνονται καλά στις προσφορές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και πιστωτικών καρτών.

Αντίθετα οι οικογένειες με χαμηλότερα εισοδήματα ανταποκρίνονται περισσότερο στις διαδικτυακές διαφημίσεις.