Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα λάθη που κάνουν οι εταιρείες στα επαγγελματικά ταξίδια και τους κοστίζουν χρόνο και χρήμα αποκαλύπτει η FCM Asia.

Πάνω από το 55% των εταιριών χάνουν χρήματα στα επαγγελματικά ταξίδια από δαπανηρά λάθη, όπως η επιλογή της λάθος ώρας για κράτηση και η υπερκράτηση πτήσεων και καταλυμάτων.

Ποια λάθη κάνουν οι εταιρείες στα επαγγελματικά ταξίδια

  • Κράτηση τελευταίας στιγμής με αποτέλεσμα υψηλότερες τιμές: Το 22% θα μπορούσε να είχε χαμηλότερους ναύλους εάν είχε κάνει κράτηση εκ των προτέρων.
  • Λανθασμένα στοιχεία ταξιδιού: Η πληκτρολόγηση λανθασμένων στοιχείων ταξιδιού είναι το δεύτερο πιο κοινό σφάλμα. Είτε πρόκειται για ορθογραφικό λάθος, είτε για λανθασμένη ημερομηνία γέννησης, χρειάζεται χρόνος για να διορθωθεί. Οι επιχειρήσεις μπορούν να μειώσουν αυτό το λάθος όταν χρησιμοποιούν μια εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών, η οποία εξαλείφει τα ανθρώπινα λάθη δημιουργώντας ένα προφίλ για κάθε ταξιδιώτη.
  • Μη ευθυγραμμισμένος χρόνος: Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες μπορούν να μείνουν χωρίς κρεβάτι και ύπνο, εάν χάσουν τις πτήσεις τους ή από καθυστερήσεις πτήσεων.
    Αυτό είναι το τρίτο πιο συνηθισμένο λάθος, το οποίο όχι μόνο συνεπάγεται επιπλέον κόστος, καθώς θα χρειαστεί να γίνουν πρόσθετες κρατήσεις, αλλά μπορεί επίσης να θέσει τον ταξιδιώτη σε κίνδυνο εάν αποκλειστεί σε μια νέα πόλη αργά το βράδυ.
  • Διασφάλιση ότι οι κρατήσεις γίνονται σύμφωνα με τις ταξιδιωτικές πολιτικές: Εάν ένας υπάλληλος κάνει μόνος του κράτηση για το ταξίδι του μπορεί να κινδυνεύσει να κάνει υπερβολικές δαπάνες σε ξενοδοχείο ή πτήση.
    Μια εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών, από την άλλη πλευρά, μπορεί να κλειδώσει ένα ανώτατο όριο δαπανών για να κρατήσει μακριά τις επιπόλαιες δαπάνες.
  • Άβολες κρατήσεις: Οι επιχειρήσεις ανέφεραν επίσης ότι όταν το ταξίδι διαχειρίζεται βοηθός ή άλλα μέλη της ομάδας, υπάρχει κίνδυνος να γίνει κράτηση σε μια άβολη ώρα πτήσης ή σε ξενοδοχείο που απέχει μίλια από την τοποθεσία συνάντησης νωρίς το πρωί.
  • Χαμηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης: Ένας βοηθός που κάνει κράτηση για ταξίδια για λογαριασμό του διευθυντή του ενδέχεται να μην γνωρίζει τις καλύτερες ταξιδιωτικές υπηρεσίες.
    Αντίθετα, χρησιμοποιώντας μια εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών και αφήνοντας τις κρατήσεις για επαγγελματικά ταξίδια στους ειδικούς, οι επιχειρήσεις μπορούν να βεβαιωθούν ότι έχουν κάνει κράτηση στον ταξιδιωτικό πάροχο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους.
  • Επιλογή λάθος προορισμού ή ημερομηνίας: Αυτό μπορεί να φαίνεται ασύλληπτο λάθος, αλλά είναι το έβδομο πιο συνηθισμένο. Όταν οι επιχειρήσεις κάνουν κράτηση για ταξίδια από μόνες τους κλείνουν τα φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια που δεν επιτρέπουν αλλαγές ημερομηνίας ή δεν έχουν επιστροφές χρημάτων ή πίστωση.
  • Λανθασμένες κρατήσεις: Η κράτηση για μεγάλες ομάδες μπορεί να είναι αγχωτική, με κίνδυνο να γίνουν λάθη. Η κράτηση για πάρα πολλά ή πολύ λίγα άτομα μπορεί να είναι δύσκολο να διορθωθεί. Μια πτήση ή ένα ξενοδοχείο μπορεί να μην έχει πλέον διαθεσιμότητα ή ενδέχεται να μην ισχύουν επιστροφές χρημάτων για τον τύπο της κράτησης.
  • Υπερκρατήσεις: Η κράτηση πάρα πολλών δωματίων ή θέσεων πτήσης συμβαίνει. Οι υπεράριθμες κρατήσεις είναι ένα άλλο λάθος που μπορεί να αποφευχθεί εντελώς και οι επιχειρήσεις έχουν παραδεχτεί ότι έκαναν. Εάν ο υπάλληλος που κάνει την κράτηση έχει επιλέξει τη φθηνότερη θέση πτήσης, ενδέχεται να μην υπάρχουν επιστροφές χρημάτων ή πιστώσεις. Ομοίως, εάν έχουν κάνει κράτηση δωματίων απευθείας με το ξενοδοχείο, μπορεί να χάσουν την προκαταβολή.