Σύνταξη: tourismtoday.gr

Διάφορα δρομολόγια νυχτερινά τρένα πρόκειται να ξεκινήσουν τον Δεκέμβριο του 2023 και το 2024 ανοίγοντας νέες διαδρομές στην κεντρική και δυτική Ευρώπη.

Οι χώρες σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) επενδύουν σε σιδηροδρόμους που παρέχουν καλύτερες και ταχύτερες συνδέσεις από ποτέ.

Από τα οικονομικά νυχτερινά τρένα μέχρι τις ράγες cross-country, δείτε ποια νέα δρομολόγια με τρένα ξεκινούν στην Ευρώπη το Δεκέμβριο 2023 και το 2024.

Βερολίνο προς Βρυξέλλες με το Nightjet (Δεκέμβριος 2023)

Το Nightjet της ÖBB ξεκινά μια γραμμή Βερολίνο-Βρυξέλλες στις 10 Δεκεμβρίου 2023.

Θα ξεκινήσει με τρία ταξίδια την εβδομάδα, πραγματοποιώντας στάσεις στο Χάλλε, στην Ερφούρτ, στην Κολωνία και στο Άαχεν στη Γερμανία.

Από Άμστερνταμ σε Αυστρία με το Ski Express της TUI (Δεκέμβριος 2023)

Οι λάτρεις του χιονιού προετοιμάζονται για ένα νέο ολονύκτιο τρένο που ξεκινάει μεταξύ του Άμστερνταμ και ορισμένων από τα μεγαλύτερα χιονοδρομικά κέντρα της Αυστρίας.

Το Ski Express της TUI θα αναχωρεί από το Άμστερνταμ κάθε Παρασκευή βράδυ μεταξύ 23 Δεκεμβρίου και 31 Μαρτίου. Μετά την αναχώρηση από την ολλανδική πρωτεύουσα στις 5:30 μ.μ., το δρομολόγιο θα σταματάει στην Ουτρέχτη και στη συνέχεια θα συνεχίσει απευθείας στην Αυστρία.

Από Παρίσι σε Μπουρ-Σαιν-Μωρίς με το Ouigo Grande Vitesse (Δεκέμβριος 2023)

Απόδραση στις Άλπεις αυτόν τον χειμώνα με την επιστροφή του τρένου από Παρίσι σε Μπουρ-Σαιν-Μωρίς του Ouigo Grande Vitesse. Η υπηρεσία θα λειτουργεί από τις 14 Δεκεμβρίου 2023 έως τις 24 Μαρτίου 2024.

Παρίσι προς Οριγιάκ με SNCF (Δεκέμβριος 2023)

Το νυχτερινό τρένο Παρίσι-Οριγιάκ, το οποίο τέθηκε εκτός λειτουργίας στις αρχές της δεκαετίας του 2000, επιστρέφει φέτος.

Η SNCF Voyageurs ανακοίνωσε ότι τα νυχτερινά τρένα Le Pyrénéen και L’Occitan θα συνδέουν τη γαλλική πρωτεύουσα με τη νότια κεντρική κοινότητα από τις 10 Δεκεμβρίου 2023.

Ένα καθημερινό τρένο θα εξυπηρετεί την πόλη του Καντάλ κατά τις περιόδους διακοπών και την Παρασκευή και την Κυριακή το βράδυ προς κάθε κατεύθυνση τον υπόλοιπο χρόνο.

Αυτό αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας για την επανεκκίνηση των νυχτερινών τρένων της χώρας, η οποία μέχρι στιγμής περιλαμβάνει τις γραμμές Παρίσι-Νίκαια και Παρίσι-Λούρδη.

Από Παρίσι στο Βερολίνο με Nightjet (2023) και TGV (2024)

Η Nightjet, ο βραχίονας νυχτερινού τρένου της αυστριακής σιδηροδρομικής εταιρείας ÖBB, επαναλανσάρει την υπηρεσία Βερολίνου-Παρίσι στις 10 Δεκεμβρίου 2023 μετά από εννέα χρόνια διακοπής. Ξεκινώντας με τρία ταξίδια την εβδομάδα, θα προσφέρει καθημερινή υπηρεσία από το φθινόπωρο του 2024.

Εν τω μεταξύ, η Γαλλία και η Γερμανία ανακοίνωσαν ένα νέο δρομολόγιο τρένου TGV μεταξύ Παρισιού και Βερολίνου που πρόκειται να ξεκινήσει να λειτουργεί το 2024.

Επί του παρόντος, ένα ταξίδι μεταξύ των δύο πρωτευουσών απαιτεί από τους ταξιδιώτες να αλλάζουν σε ξεχωριστό σταθμό όπως η Κολωνία ή η Φρανκφούρτη. Η νέα σύνδεση υψηλής ταχύτητας θα επιτρέπει στους επιβάτες να κάνουν το ταξίδι σε περίπου επτά ώρες.

European Sleeper (2024)

Ο European Sleeper ένας Βελγο-Ολλανδικός κοινωνικός συνεταιρισμός, ξεκίνησε τον περασμένο Μάιο την πρώτη του διαδρομή με νυχτερινά τρένα από τις Βρυξέλλες στο Βερολίνο μέσω Άμστερνταμ.
Στις 25 Μαρτίου 2024, θα επεκτείνει τη γραμμή Βρυξέλλες-Βερολίνο στη Δρέσδη και στην Πράγα.
Με μία μόνο αλλαγή, οι επιβάτες του μπορούν να ταξιδέψουν στο Παρίσι, το Λονδίνο, την Πράγα και τη Βαρσοβία.

Μόναχο-Βαρσοβία με την ÖBB (2024)

Το 2024, ένα τρένο ÖBB Nightjet θα συνδέει το Μόναχο στη Γερμανία με τη Βαρσοβία στην Πολωνία, περνώντας από το Ροζενχάιμ στη Γερμανία, το Σάλτσμπουργκ, το Λιντς και τη Βιέννη στην Αυστρία και την Κρακοβία στην Πολωνία κατά μήκος της διαδρομής.

Η υπηρεσία Nightjet από τη Βιέννη προς το Βερολίνο, εν τω μεταξύ, θα ακολουθήσει νέα διαδρομή μέσω Μπρέτσλαβ και Πράγας στην Τσεχία και Δρέσδης στη Γερμανία.

Παρίσι προς Μαδρίτη με την Trenitalia (τέλη 2024)

Τον Δεκέμβριο του 2022, ο Όμιλος FS Italiane -ιδιοκτήτης του εθνικού κρατικού σιδηροδρόμου της Ιταλίας Trenitalia– ανακοίνωσε σχέδια για μια νέα σιδηροδρομική σύνδεση υψηλής ταχύτητας Frecciarossa μεταξύ Παρισιού και Μαδρίτης.

Το νέο τρένο θα συνδέει το Παρίσι και τη Βαρκελώνη -όπου η Trenitalia εκτελεί ήδη δρομολόγια προς την ισπανική πρωτεύουσα- προβλέπεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2024.