Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Marriott στοχεύει δυναμικά χρήστες κοινωνικών μέσων (social media) όπως το Facebook, το Instagram, το YouTube, το Twitter και το LinkedIn.

Ο ξενοδοχειακός όμιλος Marriott έχει εξασφαλίσει ένα τεράστιο μερίδιο φωνής 93% στις διαφημίσεις μέσω social media επί πληρωμή, έναντι των τεσσάρων αντίπαλων αλυσίδων.

Αυτό έδειξε η ανάλυση της BrandTotal, σχετικά με τη δραστηριότητα πέντε μεγάλων αλυσίδων ξενοδοχείων μεταξύ 19 Σεπτεμβρίου και 17 Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους.

Το μερίδιο της Marriott επισκίασε τα χαμηλά επίπεδα των:

  • Hilton (5%)
  • IHG (1%)
  • Wyndham (1%)

Οι διαφημίσεις της αλυσίδας ήταν πιο πιθανό να προβληθούν, αλλά τα επίπεδα αφοσίωσης ήταν πολύ χαμηλότερα, με 44.900 αλληλεπιδράσεις σε σύγκριση με 49.200 του Hilton.

Αναπόφευκτα, όλες οι αλυσίδες με κάποιο μερίδιο φωνής, βρέθηκε ότι στοχεύουν στους Gen Z ως το κύριο κοινό.

Περισσότερες από τις μισές εμφανίσεις διαφημίσεων αφορούσαν την ηλικιακή ομάδα 18 έως 24 ετών, με το:

  • 28% να φτάνει τα 25 έως τα 34.
  • 12% από τα 34 έως τα 44.

Το μερίδιο της φωνής επηρεάστηκε επίσης σε μεγάλο βαθμό προς τις γυναίκες, με 72% έναντι 28% για τους άνδρες.

Λόγω των διαφημίσεων πριν από το βίντεο που αποτελούν σημαντικό χαρακτηριστικό του περιεχομένου YouTube, ο ιστότοπος κοινής χρήσης βίντεο της Google εξασφάλισε το 40% όλων των εμφανίσεων διαφημίσεων.
Ακολουθούμενο από το Facebook με 24%, το LinkedIn 19% και το 16% για το Twitter. Το Instagram -παραδόξως- εξασφάλισε μόλις το 1% του μεριδίου εμφάνισης διαφήμισης