Η θεματική διαμονή και τα ταξίδια όπου το ξενοδοχείο είναι ο ίδιος ο προορισμός, αποτελούν μέρος των τελευταίων τάσεων ταξιδιού.

Αυτό αναφέρει πρόσφατη έρευνα της Agoda με τίτλο «Ταξίδια το 2021».

Η έρευνα σηματοδοτεί την έναρξη των νεότερων ταξιδιωτικών προσφορών της Agoda. Αυτές βασίζονται στην τάση ότι οι καταναλωτές θέλουν σύντομες διαμονές, συχνές εκδρομές και εξερεύνηση νέων τοπικών προορισμών.

Απαίτηση για πρόσθετα οφέλη

Με τα εγχώρια ταξίδια να αποτελούν τη μόνη επιλογή για πολλούς ταξιδιώτες στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, οι άνθρωποι δίνουν προτεραιότητα στο πώς, πού και τι κάνουν στα ταξίδια τους με βάση τα κορυφαία καταλύματα που πρέπει να έχουν.

  • Τα οφέλη για φαγητό και ποτό είναι τα απαραίτητα χαρακτηριστικά όταν οι άνθρωποι σκέφτονται τις επόμενες τοπικές διακοπές τους. Οι ταξιδιώτες στις Φιλιππίνες, την Ταϊλάνδη και την Ιαπωνία πιθανότατα να το ζητήσουν ως προνόμιο.
  • Οι εμπειρίες στα ταξίδια καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση σε περιφερειακό επίπεδο. Μάλιστα οι Ινδοί, οι Βιετναμέζοι και οι Ταϊλανδοί τις αναφέρουν ως must-have σε πακέτα διαμονής.
  • Τα προνόμια early check-in και late check-out συμπληρώνουν τα τρία κορυφαία προνόμια.
  • H αναβάθμιση των δωματίων και των παροχών ευεξίας, όπως τα κουπόνια spa κατατάσσονται στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα.

To early check-in ή το late check-out είναι απαραίτητο για τους ταξιδιώτες από τη Σιγκαπούρη.

Ακολουθούν οι ταξιδιώτες από τη Μαλαισία, την Ινδονησία, την Ταϊβάν και την Κίνα.

Οι ταξιδιώτες από τη Νότια Κορέα, Ιαπωνία και Ταϊλάνδη είναι λιγότερο πιθανό να τα αναφέρουν ως «must-have».

Πώς ταξιδεύουν οι άνθρωποι

• Το 41% ​​των ατόμων πραγματοποιεί σύντομα ταξίδια. Σχεδόν ένας στους τρεις εξερευνά τοπικούς προορισμούς που δεν έχουν επισκεφτεί προηγουμένως.

• Το 27% των ανθρώπων βλέπουν τη διαμονή τους ως προορισμό και όχι μόνο μέρος για να κοιμηθούν.

• Σε αντίθεση με την υπόλοιπη περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, για το κοινό των Φιλιππίνων, της Σιγκαπούρης και της Μαλαισίας, η εξερεύνηση νέων τοπικών θέσεων βρίσκεται στην κορυφή της λίστας τους, ενώ τα σύντομα ταξίδια είναι κορυφαία για τις άλλες αγορές που ερευνήθηκαν.

• Με τις εσωτερικές τάσεις ταξιδιού, οι άνθρωποι από την Ταϊβάν (37%), τη Μαλαισία (32%) και την Ταϊλάνδη (31%) είναι πιο πιθανό να θεωρήσουν τη διαμονή τους ως προορισμό.

• Οι Ιάπωνες είναι λιγότερο πιθανό να αναζητήσουν εμπειρίες ως μέρος της διαμονής (9%), ακολουθούμενες από τους Νοτιοκορεάτες (16%) και τους Ινδούς (20%).

• Το 16% των ανθρώπων είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν για διαμονή, με πιθανότερο οι ταξιδιώτες από την Ταϊβάν (33%) και το Βιετνάμ (28%).

• Τα άτομα ηλικίας 18-24 και 25-34 είναι πιθανότερο να εξερευνήσουν νέα μέρη. Οι ταξιδιώτες μεταξύ 45-54 ετών είναι η πιο πιθανή ηλικιακή ομάδα για να κάνουν σύντομα ταξίδια.

• Μεταξύ των ηλικιακών ομάδων, τα άτομα 18-24 φαίνεται να είναι πιο αυθόρμητα, καθώς είναι πιθανότερο να προγραμματίσουν ταξίδια την τελευταία στιγμή, και αυτά τα άτομα 25-34 και 35-44 είναι πιο πιθανό να είναι πρόθυμα να διασκεδάσουν στο κατάλυμα