Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η πλατφόρμα ενοικίασης διακοπών Vrbo επενδύει περισσότερα στη διαφήμιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της BrandTotal. Η μελέτη, ανέλυσε της επί πληρωμή διαφημιστικές καμπάνιες social media σε 11 πλατφόρμες. Συμπεριλαμβανομένων των Airbnb, Booking.com και Tripadvisor, για δύο μήνες.

Όπως διαπιστώθηκε στην διαφημιστική επί πληρωμή πίτα των μέσων κοινωνικής δικτύωση, είχαν μερίδιο:

  • Vrbo 39%.
  • Expedia (ιδιοκτήτρια της Vrbo) 25%.
  • Airbnb 10%.
  • Booking.com 10%.

Ποιοι είναι το κοινό των διαφημίσεων

  • Οι ταξιδιώτες Gen Z αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ (49%) του κοινού εμφανίσεων διαφημίσεων στις ταξιδιωτικές πλατφόρμες που αναλύθηκαν.
  • Tο 71% των διαφημίσεων απευθύνονταν σε γυναίκες.

Το κορυφαίο μέσο για διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης

Εν τω μεταξύ, το YouTube προσέλκυσε την πλειονότητα των προϋπολογισμών για διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης που αντιστοιχούν στο 62% των εμφανίσεων διαφημίσεων, σε σύγκριση με το Facebook με 12% και το Twitter με 11%.

Η πλατφόρμα συγκέντρωσε το 100% των εμφανίσεων διαφημίσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Hotwire και το 94% των εμφανίσεων της Vrbo.