Την πρώτη φάσης της μεγαλύτερης παγκόσμιας διαφημιστικής καμπάνιας μάρκετινγκ και τουρισμού ξεκινάει η Νέα Υόρκη. Η εκστρατεία ανάκτησης του τουρισμού είναι ύψους 30 εκατ. δολαρίων.

Διοργανώνεται από την NYC & Company και περιλαμβάνει το σλόγκαν «Είναι ώρα για τη Νέα Υόρκη».

Συνολικά η εκστρατεία θα διεξαχθεί σε τρεις φάσεις. Θα περιλαμβάνει τηλεόραση, ψηφιακά, εξωτερικά μέσα και συνεργασίες.

Η πρωτοβουλία υπενθυμίζει στους επισκέπτες την απαράμιλλη ενέργεια, τον ενθουσιασμό και την αφθονία της ζωής, τις ατελείωτες εμπειρίες και την ανθεκτικότητα. Όλα αυτά καθιστούν τη Νέα Υόρκη τον πιο εμβληματικό προορισμό στον κόσμο.

Η Νέα Υόρκη αναμένει να καλωσορίσει 36 εκατ. επισκέπτες φέτος.

Η εκστρατεία θα στοχεύει πρώτα τους ταξιδιώτες σε 23 αγορές σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, ακολουθούμενες από το Μεξικό, τον Καναδά και τη Λατινική Αμερική.

Ταυτόχρονα υπάρχουν σχέδια να επεκταθεί περαιτέρω διεθνώς καθώς άλλες βασικές αγορές ανοίγουν εκ νέου για ταξίδια αναψυχής και επαγγελματικά ταξίδια.

Κατά τη δεύτερη φάση της εκστρατείας, ένα τηλεοπτικό σποτ και βίντεο θα ξεκινήσει σε εθνικό επίπεδο στις αρχές Ιουλίου.