Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η αντίστροφη μέτρηση στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision 2021 στις 22 Μαΐου, έχει ξεκινήσει.
Η Booking.com συνεργάζεται με τους θρύλους του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision πριν από τον διαγωνισμό τραγουδιού του 2021. Με στόχο να αναδείξει τις πατρίδες τους, για να «ανοίξει» το ταξίδι.
Για τον λόγο αυτό έχει δημιουργήσει το hashtag #FriendsAboveRivals.
Πολλοί θαυμαστές θα χρησιμοποιήσουν τα αγαπημένα τους στο διαδίκτυο για να κάνουν τις προβλέψεις τους.
Αλλά η Booking.com, ο Επίσημος Ταξιδιωτικός Συνεργάτης του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision 2021 – έχει έναν άσο στο μανίκι του.
Παρόλο που οι αντίπαλοι μπορεί να είναι τόσο σκληροί όσο και τα κοστούμια (δείτε το ενδυματολογικό στιλ της Νορβηγίας), οι Ευρωπαίοι έχουν στην πραγματικότητα μια βαθιά αγάπη για τις χώρες του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision χάρη στα ταξίδια.
Η Booking.com πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις έχουν πραγματικό αντίκτυπο σε ποια χώρα ψηφίζουμε.
Οι άνθρωποι μπορεί να υποστηρίζουν στον διαγωνισμό τον αγαπημένο τους προορισμό διακοπών. Ειδικά αν μπορούν να ταξιδέψουν εκεί για την Eurovision 2022.
Έχοντας αυτό κατά νου, η Booking.com έχει αξιοποιήσει τις ασύγκριτες πληροφορίες για να αποκαλύψει πώς μπορεί να φαίνεται ο πίνακας κατάταξης εάν συνδυάσουμε τα τραγούδια που δεν μπορούμε να σταματήσουμε να τραγουδούμε, με τα μέρη που θα συνεχίσουμε να επισκεπτόμαστε.
Τι δείχνουν τα ταξιδιωτικά δεδομένα της Booking.com
“Στην καρδιά του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision υπάρχει και ένας σκληρός ανταγωνισμός, λέει ο Αριαν Ντεκ, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ στο Booking.com.
Αλλά είναι επίσης μια ευκαιρία για τις συμμετέχουσες χώρες να ενωθούν και να γιορτάσουν τη χαρά της μουσικής και της παράστασης.
Ιδιαίτερα φέτος, μετά από τόσο μεγάλο διαχωρισμό λόγω ταξιδιωτικών περιορισμών. Σκεφτήκαμε πώς εκατομμύρια θαυμαστές ενώνονται – μέσω οθονών και smartphone σε όλο τον κόσμο – για αυτόν τον εορτασμό.
Ενώ στη σκηνή όλοι αγωνιζόμαστε για την πρωτιά, τα ταξιδιωτικά μας δεδομένα δείχνουν ότι είμαστε πολύ περισσότεροι φίλοι παρά αντίπαλοι.
Θέλουμε να εξερευνήσουμε και να βιώσουμε τους ίδιους προορισμούς”.
Tour-O-Vision
Αυτός ο βαθμολογικός πίνακας δημιουργήθηκε συνδυάζοντας τα αγαπημένα των στοιχημάτων για το Διαγωνισμό Τραγουδιού του 2021 με το μέσο όρο βαθμολογίας κριτικής που δόθηκαν από τους ταξιδιώτες στο Booking.com από τον Μάιο του 2019, όταν πραγματοποιήθηκε ο τελευταίος Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision.
Ο πίνακας κατάταξης Tour-O-Vision δημιουργείται με τη χρήση της “Ψηφοφορίας Booking.com” που αντικαθιστά την παραδοσιακή ψηφοφορία του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision με μια κατάταξη κριτικών.
Η ψηφοφορία Booking.com αξιοποιεί τον όγκο και τη μέση βαθμολογία όλων των επαληθευμένων κριτικών ταξιδιωτών που απομένουν μεταξύ 14 Μαΐου 2019 και 21 Απριλίου 2021.
Αυτή μεταφράζεται στην αντίστοιχη ποσότητα πόντων στην κλίμακα του Διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision.
Στη συνέχεια, η ψηφοφορία Booking.com συνδυάζεται με μια πρόβλεψη κατανομής πόντων βάσει των πιθανοτήτων χρησιμοποιώντας τη βαθμολογία της κριτικής επιτροπής και τις βαθμολογίες Bookmakers.
Η συνεργασία με τους θρύλους της Eurovision
Για να εμπνεύσει τα ταξιδιωτικά σχέδια των θαυμαστών όταν είναι ασφαλές, η Booking.com έχει συνεργαστεί με τους θρύλους του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision. Όπως με τον Duncan James (διαγωνιζόμενος με το Ηνωμένο Βασίλειο το 2011 με το “Blue”) και με την Elaiza (διαγωνιζόμενη με τη Γερμανία το 2014 με το τραγούδι “Is It Right”).
Οι καλλιτέχνες θα είναι οδηγοί στους προορισμούς της πατρίδας τους. Δείχνοντας γιατί η περιοχή τους πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των ταξιδιωτών.
#FriendsAboveRivals της Booking.com
“Αυτή η συνεργασία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γιορτάσουμε τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, λέει ο Duncan James.
Αλλά και να μοιραστούμε μερικούς από τους θησαυρούς ταξιδιού που κάνουν το Λονδίνο έναν εξαιρετικό ταξιδιωτικό προορισμό.
Και φυσικά ανοίγει έναν φιλικό ανταγωνισμό μεταξύ εμένα και της Elaiza”.
Περισσότερα θα αποκαλυφθούν την εβδομάδα του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision 2021, οπότε μείνετε συντονισμένοι.
“Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision συνδέει ανθρώπους, μέρη και πολιτισμούς όπως και τα ταξίδια, επισημαίνει η Elaiza
Γι ‘αυτό είμαι τόσο ενθουσιασμένος που θα σας δείξω το Βερολίνο. Και θα μοιραστώ την έμπνευση μου συμμετέχοντας στην εκστρατεία #FriendsAboveRivals της Booking.com”.
Ταξιδιωτικές προτιμήσεις και ψηφοφορία Eurovision
Στο πλαίσιο της έρευνας, η Booking.com αποκάλυψε επίσης κάποιους αναμενόμενους αντιπάλους, καθώς και κάποιες πιθανές φιλίες ψήφου.
- Κατά μέσο όρο η Κροατία απονέμει τους περισσότερους πόντους πέρα από τα σύνορα προς τη Σερβία. Αλλά όταν πρόκειται για ταξίδια είναι η Ιταλία που σημειώνει υψηλή βαθμολογία με τους Κροάτες ταξιδιώτες.
- Οι καλοί γείτονες είναι καλοί φίλοι όταν πρόκειται για την Ισπανία και την Πορτογαλία. Με τους πρώην να λαμβάνουν ιστορικά τις περισσότερες ψήφους από την Πορτογαλία.
Αλλά αυτές οι ψήφοι δεν μεταφράζονται σε πορτογαλικά ταξιδιωτικά σχέδια. - Με την πάροδο των χρόνων, η Ιταλία έλαβε κατά μέσο όρο τους περισσότερους πόντους από την Αλβανία και είναι επίσης ο κορυφαίος προορισμός για τους Αλβανούς ταξιδιώτες. Ωστόσο, η Ιταλία δίνει τους περισσότερους πόντους στην Ουκρανία.
- Κατά μέσο όρο, το Ισραήλ έλαβε τους περισσότερους πόντους από τη Γαλλία. Οι Γάλλοι κάνουν τις δεύτερες υψηλότερες κρατήσεις κρατήσεων για το Ισραήλ.
Αντίθετα για τους πόντους το Ισραήλ ψηφίζει Ρωσία. - Η Κύπρος δεν είχε ποτέ νίκη από τότε που συμμετείχε στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision το 1981. Αλλά εκτός σκηνής παραμένει ένα σταθερό αγαπημένο μέρος για επίσκεψη στις αντίπαλες χώρες του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ρωσίας και του Ισραήλ.