Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις πιο πρόσφατες τάσεις που θα επηρεάσουν τον τρόπο που ψωνίζουν οι τουρίστες στα καταστήματα αφορολογήτων ειδών, αποκαλύπτει έρευνα από το ταξιδιωτικό πρακτορείο  m1nd-set.

Η τάση που θα επηρεάσει περισσότερο τον τρόπο που θα ψωνίσουν οι ταξιδιώτες το 2022 είναι η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση τους για τις συγκεκριμένες επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και η μεγαλύτερη ανησυχία για το περιβάλλον.

Περίπου οκτώ στους δέκα αγοραστές αφορολογήτων ειδών ανησυχούν περισσότερο για τη βιωσιμότητα από ποτέ και στις αγορές τους. Σύμφωνα με το m1nd-set η τάση αυξάνεται.

  • Περισσότεροι από τους μισούς δηλώνουν ότι ανησυχούν περισσότερο από ό,τι πριν από 2 χρόνια.
  • Πάνω από τα δύο τρίτα των αγοραστών παγκοσμίως δηλώνουν ότι προτιμούν να αγοράζουν επωνυμίες που είναι διαφανείς και επιδεικνύουν προληπτικά κοινωνικές, ηθικές και περιβαλλοντικές αξίες και πρακτικές, όταν ψωνίζουν σε καταστήματα αφορολογήτων ειδών.
  • Οι 9 στους 10 αγοραστές πιστεύουν ότι οι βιώσιμες αξίες είναι σημαντικές για την εικόνα της μάρκας.

Μεταξύ των κορυφαίων τάσεων που εντοπίστηκαν στην έρευνα, οι καταναλωτές τόνισαν την αυξανόμενη τάση τους να ψωνίζουν από τις ψηφιακές πλατφόρμες των λιανοπωλητών, με μια ιδιαίτερα έντονη τάση για το κοινωνικό εμπόριο.

Η έρευνα του m1nd-set, υπογραμμίζει επίσης την παγωμένη επιθυμία των καταναλωτών να ταξιδέψουν ξανά.

Οι κρατήσεις διεθνών πτήσεων αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά στο δεύτερο μέρος του 2022, καθώς η εμπιστοσύνη στα διεθνή ταξίδια επανέρχεται.
Όσοι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν διεθνώς δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν περισσότερο από ό,τι πριν από την πανδημία.