Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαμορφώνουν πλέον πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο φαίνονται οι αεροπορικές εταιρείες. Φυσικά, δεν πρόκειται μόνο για όμορφες φωτογραφίες, καθώς τα social media διαμορφώνουν brand images και επηρεάζουν τις αγοραστικές συνήθειες.

Στο πλαίσιο αυτό από τον Νοέμβριο του 2024 έως τον Ιανουάριο του 2025, η Visibrain ασχολήθηκε με τις διαδικτυακές κινήσεις διαφόρων αεροπορικών εταιρειών προκειμένου να ανακαλύψει ποιες από αυτές είναι πιο ενεργές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Qatar Airways εμφανίζεται ως ξεκάθαρος ηγέτης, αντλώντας πάνω από 4 εκατ. αλληλεπιδράσεις. Φαίνεται να ευδοκιμούν στο TikTok, όπου συμβαίνει περίπου το 68% της συνολικής αφοσίωσης τους, γεγονός που γενικά λέει πολλά.

Η Emirates διαχειρίστηκε περίπου 3,5 εκατ. απαντήσεις ενώ ακολούθησε η Japan Airlines με περίπου 684.000 αλληλεπιδράσεις.

Η ANA All Nippon (με 537.000 αλληλεπιδράσεις) και η SWISS International Airlines κατατάσσονται επίσης μεταξύ των κορυφαίων πέντε, η καθεμία προσελκύει το ενδιαφέρον με τους δικούς της ιδιόρρυθμους τρόπους.