Στο 83% των Αμερικανών ταξιδιωτών αρέσει να εξερευνούν νέους γαστρονομικούς πολιτισμούς. Αυτό αποκάλυψε η τελευταία έρευνα Culinary Visions 2023 για τις γαστρονομικές τάσεις κυριαρχούν στους Αμερικανού

Ταυτόχρονα, διαπίστωσε ότι ο έντονος ρυθμός της σύγχρονης ζωής απαιτεί σωστή διατροφή όσο και προσωπική εξυπηρέτηση και κοινωνικές εμπειρίες με επίκεντρο το φαγητό.

Οι σύγχρονοι καταναλωτές έχουν μια ισχυρή αίσθηση γαστρονομικής περιπέτειας όταν πρόκειται για την εξερεύνηση παγκόσμιων τροφίμων.

Οι κυρίαρχες τάσεις

Οι κουρασμένοι από την πανδημία καταναλωτές επέστρεψαν με ενθουσιασμό σε συναρπαστικές εμπειρίες, όπως φεστιβάλ φαγητού, λαϊκές αγορές και φανταχτερά εμπορικά καταστήματα τροφίμων, όπου το φαγητό είναι και η έλξη και η ψυχαγωγία.

Το 71% των ερωτηθέντων στην πρόσφατη μελέτη δήλωσαν ότι απολαμβάνουν μια εμπειρία στην αγορά τροφίμων επειδή είναι εξίσου κοινωνική περίσταση όσο και το ταξίδι για ψώνια.

Ωστόσο, ο ρυθμός ζωής και ο όγκος των υποχρεώσεων τροφοδοτούν επίσης τα γρήγορα φαγητά και τη γρήγορη εξυπηρέτηση των εστιατορίων. Το 57% των συμμετεχόντων στην έρευνα είπε ότι το να μοιράζονται ένα γεύμα με έναν φίλο ή μέλη της οικογένειας στο αυτοκίνητο ταιριάζει στον ταραχώδη τρόπο ζωής τους.

Η επιθυμία και η προθυμία πληρωμής για τοπικά και βιώσιμα τρόφιμα έχει γίνει μέγα-τάση. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα εξέφρασαν την εκτίμηση για όλους όσους συμμετείχαν στο να φέρουν το φαγητό τους στο τραπέζι.

Επιπλέον, το 77% δήλωσε ότι είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για τρόφιμα που προέρχονται από τοπικούς παραγωγούς. Το να έχεις την ευκαιρία να συναντήσεις τον παραγωγό ενισχύει την ελκυστικότητα.

Συγκεκριμένα, το 75% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι τους αρέσει να μιλάνε με πωλητές τροφίμων που είναι παθιασμένοι με τα προϊόντα που πωλούν.

Το 80% των αγοραστών συμφώνησαν ότι θα ήθελαν να έχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πηγές των φρέσκων ειδών που αγοράζουν στο παντοπωλείο και να τους είναι άμεσα διαθέσιμες στο κατάστημα.

Το 72% είπε ότι οι ειδικοί που ήταν διαθέσιμοι για να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με συγκεκριμένα είδη διατροφής τους έκαναν να νιώθουν ότι άξιζε το ταξίδι.