Η οργάνωση των σωστών εγγράφων εισόδου, ιατρικά ζητήματα, οι απειλές της τρομοκρατίας και κατά της ασφάλειας αποτελούν τις τρεις πρώτες ανησυχίες των διευθυντικών στελεχών όταν το προσωπικό τους βρίσκεται σε επαγγελματικά ταξίδια.

Αυτό αποκαλύπτει νέα μελέτη της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA), που διεξήγαγε το Censuswide.

  • Το 51% δήλωσε ότι κανένα από τα στελέχη του σε επαγγελματικά ταξίδια τους τελευταίους δώδεκα μήνες δεν αντιμετώπισε προβλήματα.
  • Το 60% των διευθυντικών στελεχών εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με θέματα τρομοκρατίας ή ασφάλειας.
    Μόλις το 6% δήλωσε ότι το προσωπικό τους αντιμετώπισε προβλήματα σχετικά με την τρομοκρατία ή τα θέματα που αφορούν την ασφάλεια.

Ποια είναι τα προβλήματα στα επαγγελματικά ταξίδια τους τελευταίους 12 μήνες

  • Φυσικές καταστροφές ή σοβαρές καιρικές συνθήκες σε ποσοστό 18%
  • Θέματα υγείας 15%
  • Θέματα σωστών εγγράφων εισόδου 13%

Πολιτικές διαδηλώσεις

Το 24% των διευθυντικών στελεχών ανησυχεί για ενδεχόμενη διακοπή των ταξιδιών λόγω πολιτικών διαδηλώσεων.

  • Μόλις το 7% ανέφερε ότι το προσωπικό τους αντιμετώπισε προβλήματα τέτοιου είδους τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Προσβασιμότητα ΑμεΑ

Η προσβασιμότητα για το προσωπικό με αναπηρία αποτελεί ανησυχία για το ένα τρίτο περίπου των διευθυντικών στελεχών (30%).

  • Το 11% δήλωσε ότι το προσωπικό τους αντιμετώπισε προβλήματα σε αυτόν τον τομέα το τελευταίο 12μηνο.

Παρενόχληση ή βία

Η παρενόχληση ή η βία κατά του προσωπικού απασχόλησε σχεδόν το ήμισυ (44%) των διευθυντικών στελεχών.

  • Το 7% δήλωσε ότι το προσωπικό τους αντιμετώπισε πραγματικά αυτά τα προβλήματα σε επαγγελματικά ταξίδια τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Η παρανόηση του τοπικού πολιτισμού ήταν ανησυχία για σχεδόν 4 στους 10 (37%), με το 9% να δηλώνει ότι το προσωπικό τους αντιμετώπισε προβλήματα.