Καθώς ο κλάδος του τουρισμού προετοιμάζεται για την πιο πολυσύχναστη περίοδο του έτους, τρία μεγάλα θέματα έχουν προκύψει το 2023: αυξημένα επίπεδα ζήτησης για ασφάλειες, αυξημένη οικονομική και γεωπολιτική αστάθεια και υψηλότερες προσδοκίες πελατών. Αυτές ήταν τρεις βασικές πληροφορίες από την Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής για τα ταξίδια της Allianz, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Παρίσι.

Η ετήσια Global Travel Summit της Allianz Partners διερευνά τις τάσεις και τις νέες προσδοκίες των πελατών που καθορίζουν τον τουριστικό κλάδο.

“Riding the wave”: Η επιστροφή των ταξιδιών συνεχίζεται παρά τις πληθωριστικές πιέσεις

Ο όγκος ταξιδιών παραμένει ισχυρός το 2023 και το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ταξιδιωτική ασφάλιση είναι πολύ πάνω από τα προ πανδημίας επίπεδα.

Τα δεδομένα του Εργαστηρίου Πελατών της Allianz Partners από όλο το Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο έδειξαν ότι οι προθέσεις αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης υπερδιπλασιάστηκαν μεταξύ 2019 και 2022 – από 21% το 2019 σε 55% το 2022 για διεθνή ταξίδια.

Η αυξημένη ζήτηση συνέβαλε στη σημαντική ανάπτυξη των ταξιδιωτικών δραστηριοτήτων της Allianz Partners το 2022. Ο αριθμός των πελατών παρέμεινε επίσης ισχυρός κατά τους πρώτους μήνες του 2023 σημειώνοντας σημαντική ανάπτυξη από έτος σε έτος.

Ωστόσο, η υψηλή ζήτηση συνοδεύεται από σημαντική αύξηση των προσδοκιών των πελατών από τον ασφαλιστή τους, συμπεριλαμβανομένης της πιο έγκαιρης διεκπεραίωσης των απαιτήσεων και της μεγαλύτερης ανταπόκρισης.

Η σύνοδος κορυφής διερεύνησε την ανάγκη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και μια απρόσκοπτη εμπειρία, μαζί με τεχνικές καινοτομίες που θα παρέχουν περισσότερα οφέλη προστασίας και ευκολίας μέσω της πλατφόρμας Allianz’ Allyz.

Ο Joe Mason, Chief Marketing Officer – Travel, Allianz Partners, σχολίασε:

«Η αύξηση των ταξιδιών αναψυχής συνέπεσε με τον υψηλό πληθωρισμό – ειδικά για τις μεταφορές, το φαγητό και την ψυχαγωγία. Οι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη συμβαίνουν ακόμη και όταν οι πελάτες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην υποστήριξη 1 προς 1 σε κρίσιμες στιγμές. Προσθέστε στο μείγμα την κλιματική αλλαγή, τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού στον ταξιδιωτικό τομέα και τη γεωπολιτική αστάθεια και το 2023 διαμορφώνεται ως μια πολύ περίπλοκη χρονιά».