Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η αλυσίδα φιλοξενίας Travelodge Hotels, αναμένει να δει συνεχή άνοδο της ζήτησης τα επαγγελματικά ταξίδια, κατά τη διάρκεια του 2022.

Όπως ανακοίνωσε η βρετανική εταιρεία, οι πωλήσεις του Ιανουαρίου επηρεάστηκαν από το ξέσπασμα του Omicron και την καθοδήγηση της κυβέρνησης για τηλεργασία.

Ωστόσο, οι κρατήσεις ανέκαμψαν σύντομα τον Φεβρουάριο και ήταν «σχεδόν μπροστά από τα επίπεδα του 2019», χάρη στην ισχυρή ζήτηση τόσο από τουρίστες όσο και από επαγγελματίες ταξιδιώτες.

«Αναμένουμε ότι το 2022 θα επωφεληθεί από τη διαρκή επιχειρηματική ζήτηση και την ισχυρή ζήτηση αναψυχής, αντισταθμίζοντας μια πιο σταδιακή ανάκαμψη στα επαγγελματικά ταξίδια, δήλωσε η Travelodge καθώς ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2021.

Ωστόσο, αντιμετωπίζουμε μια σειρά από αντίθετους ανέμους, συμπεριλαμβανομένων και των σημαντικών πληθωριστικών πιέσεων στην ευρύτερη οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου».

Το Travelodge κατέγραψε συνολικά υποκείμενα έσοδα 559,8 εκατομμυρίων λιρών το 2021, τα οποία μειώθηκαν κατά 23% σε σχέση με τα έσοδα 727,9 εκατομμυρίων λιρών του 2019, αλλά ήταν σχεδόν διπλάσια από τα έσοδα του 2020, ύψους 284,4 εκατομμυρίων λιρών.

Τα επίπεδα πληρότητας της αλυσίδας στα 592 ξενοδοχεία της έφτασαν το 62,6% από πέρυσι, από 40,8% το 2020, αλλά εξακολουθούν να είναι μειωμένα από 80,6% το 2019.

Η μέση τιμή δωματίου έφτασε τις 52,77 λίρες το 2021, που ήταν ελαφρώς υψηλότερη από την τιμή των 52,20 λιρών το 2019.

Αυτή η βελτιωμένη συναλλαγή επέτρεψε στην Travelodge να πραγματοποιήσει προσαρμοσμένα κέρδη 81,1 εκατομμυρίων λιρών το 2021, σε σύγκριση με ζημιά 74 εκατομμυρίων λιρών το 2020.

Ο Martin Robinson, πρόεδρος της Travelodge, είπε ότι η επωνυμία «ενίσχυσε τη θέση της ως ανθεκτική επιχείρηση» κατά τη διάρκεια ενός «προκλητικού» 2021.

Όπως υπογράμμισε «οι εμπορικές συναλλαγές μέχρι στιγμής το 2022 ήταν εξαιρετικά ενθαρρυντικές, παρά το αργό ξεκίνημα εν μέσω των περιορισμών της Omicron τον Ιανουάριο.

Και είμαστε ενθουσιασμένοι που λανσάρουμε τον νέο μας σχεδιασμό προϋπολογισμού πολυτελούς ξενοδοχείου Travelodge PLUS, που προσφέρει μια πιο premium εμφάνιση και αίσθηση.

«Αυτός είναι ο πιο ριζοσπαστικός μετασχηματισμός της επωνυμίας μας μέχρι σήμερα και έχει δημιουργηθεί ως απάντηση στο γεγονός ότι η Βρετανία έγινε ένα έθνος χαμηλών ταξιδιωτών, με τους περισσότερους να επιλέγουν διαμονή σε οικονομικά ξενοδοχεία.

Το οικονομικό τμήμα των ξενοδοχείων, αν και δεν είναι προστατευμένο από την ευρύτερη οικονομική αβεβαιότητα, έχει αποδειχθεί ανθεκτικό.

Συνεχίζει να ανακάμπτει μπροστά από την υπόλοιπη ξενοδοχειακή αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Και πιστεύουμε ότι οι ευκαιρίες για ανάπτυξη της επιχείρησης μας δεν ήταν ποτέ πιο συναρπαστικές».

H Travelodge σχεδιάζει την ανάπτυξη του Travelodge PLUS με άλλα 60 ξενοδοχεία το 2022,  σε «δημοφιλείς» επιχειρηματικούς προορισμούς στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η αλυσίδα αναμένει επίσης να ανοίξει έξι νέα μισθωμένα ξενοδοχεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και ένα ακίνητο franchise στην Ιρλανδία το 2022.