Τις επτά παγκόσμιες τάσεις που θα συνεχίσουν να διαμορφώνουν την τουριστική βιομηχανία, αποκαλύπτει η έρευνα της διεθνούς εταιρείας συμβούλων διαχείρισης Oliver Wyman με τίτλο “Η Επανάσταση Εμπειρίας”.

Η έρευνα περιγράφει τρόπους με τους οποίους οι ενδιαφερόμενοι φορείς της βιομηχανίας μπορούν να αξιοποιήσουν τις νέες ευκαιρίες για να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες απαιτήσεις του σήμερα και του παγκόσμιου ταξιδιώτη αύριο, αξιοποιώντας αυτές τις τάσεις.

Οι τάσεις με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο

  1. Άνοδος της ασιατικής μεσαίας τάξης
    Μέχρι το 2030, το 30% των διεθνών ταξιδιωτών θα είναι Ασιάτες.
  2. Ψηφιοποίηση
    Με τη νέα γενιά τεχνολογιών και την άνοδο της συνδεδεμένης γενιάς ταξιδιωτών, η ψηφιοποίηση έχει αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη σημασία.
  3. Οικονομία διαμοιρασμού
    Το 2015, το 30% της αγοραίας αξίας κορυφαίων ψηφιακών εταιρειών προήλθε από συνεργατικές πλατφόρμες όπως η Airbnb, η Uber ή η HomeAway. Ως εκ τούτου, τα ενδιαφερόμενα μέρη πρέπει να προσαρμόσουν και να αξιοποιήσουν περαιτέρω προγράμματα που προσφέρουν τέτοιες μοναδικές επιλογές για τους ταξιδιώτες.
  4. Υπεύθυνος τουρισμός
    Οι ταξιδιώτες θα ανησυχούν όλο και περισσότερο για το μέλλον του πλανήτη. Όλο και πιο πολλές εταιρείες ταξιδίων και ξενοδοχεία θα δεσμεύονται για την βιωσιμότητα.
  5. Μεμονωμένα ταξίδια
    Περίπου το 50% των τουριστών ταξιδεύει σόλο, τουλάχιστον μία φορά το χρόνο και η τάση αυτή αναμένεται να αυξηθεί.
  6. Εξατομίκευση
    Σύμφωνα με μελέτες η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των πελατών είναι πιο σημαντική από την ταχύτητα των υπηρεσιών.
  7. Μοναδικές εμπειρίες
    Οι ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο αυθεντικές, πολιτιστικές, μοναδικές εμπειρίες.