Είναι οι ταξιδιωτικές εταιρείες που εξυπηρέτησαν με τον καλύτερο και τον χειρότερο τρόπο τους πελάτες τους, εν’ μέσω πανδημίας.

Τις αποκαλύπτει το MoneySavingExpert σε έρευνα. Με 77.000 απαντήσεις, φαίνεται το χάσμα στον τρόπο με τον οποίο εταιρείες αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους, διαφορετικά.

Η έρευνα διενεργήθηκε μεταξύ Τρίτης 30 Ιουνίου και Δευτέρας 6 Ιουλίου και είχε 77.101 ατομικές απαντήσεις σχετικά με τις ταξιδιωτικές εταιρείες.

Οι καταναλωτές περιγράφουν πως ένιωσαν στην «εμπειρία επιστροφής χρημάτων» τους, αξιολογώντας ως «υπέροχη», «εντάξει» ή «φτωχή».

Οι χειρότερες ταξιδιωτικές εταιρείες

Η Ryanair χάνει στα σημεία από την εξυπηρέτηση πελατών. Και κατατάσσεται στις χειρότερες από τις μεγαλύτερες εταιρείες με σκορ -89%.
Ακολουθούν οι Virgin Atlantic και η Virgin Holidays -88% και η Loveholidays στο -81%.

Οι τρεις εταιρείες ήταν από τις χειρότερες επιστροφές χρημάτων. Με το 4% ή λιγότερο από τους πελάτες τους να έχουν πάρει μέχρι τώρα επιστροφή χρημάτων.
Η πλειοψηφία των πελατών της Virgin Atlantic και της Ryanair δήλωσαν επίσης ότι περίμεναν περισσότερο από δύο μήνες για επιστροφή χρημάτων από το πρώτο αίτημα.

Οι καλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες

Η Travel Counsellors, βρέθηκε στην κορυφή των εταιρειών με την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών εν’ μέσω πανδημίας, με σκορ 84%.
Ακολούθησε το Trailfinders στο + 81% και οι δύο μάρκες Jet2 και Jet2 Holidays στο +79% και +77%, αντίστοιχα και η Airbnb στο +69%.