Σύνταξη: tourismtoday.gr

Απότομη πτώση στην ικανοποίηση των πελατών στον χειρισμό παραπόνων από τις αεροπορικές εταιρείες αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Ο μέσος όρος ικανοποίησης στην εξυπηρέτηση πελατών, που καταγράφηκε τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 2022 ήταν 4,7 μονάδες χαμηλότερος από τον Απρίλιο και τον Μάρτιο, «εν μέρει που προκλήθηκε από την απότομη πτώση της ικανοποίησης για τη διαχείριση παραπόνων», σύμφωνα με το Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Μείωση 1,2 μονάδων στις 75,4 σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2022 καταγράφηκε στον πιο πρόσφατο δείκτη εξυπηρέτησης πελατών του Ηνωμένου Βασιλείου (UKCSI). Από το σύνολο των εταιρειών, ξεχώρισαν κι αυτές του τουριστικού κλάδου.

Ποιες είναι οι καλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες στην εξυπηρέτηση πελατών

  • Η Jet2holidays και η Hotels.com βαθμολογήθηκαν ως οι κορυφαίες ταξιδιωτικές εταιρείες για την εξυπηρέτηση πελατών, στην 12η θέση.
  • Η Marriott ήταν στην 16η θέση, η Booking.com στην 21η και η Premier Inn στην 26η.

«Παρά τη συνολική μείωση της ικανοποίησης των πελατών στις μεταφορές και τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, κάθε ένας από αυτούς τους τομείς έχει δύο εκπροσώπους στους 50 κορυφαίους οργανισμούς.

Το Jet2 είναι ο οργανισμός με την υψηλότερη βαθμολογία στον τομέα των μεταφορών, αν και στην βαθμολογία του στο UKCSI είναι 2 βαθμούς χαμηλότερη από ό,τι πριν από ένα χρόνο».

Η Hoseasons κατατάχθηκε μεταξύ των κορυφαίων 20 πιο βελτιωμένων οργανισμών πάνω από τα Hotels.com, Holiday Inn και Butlin’s.

Η έρευνα που περιλαμβάνεται στην έκθεση δύο φορές το χρόνο αντικατοπτρίζει τις ανησυχίες για το κόστος ζωής με το 8% να προβλέπει ότι το προσωπικό του χρέος θα αυξηθεί «πολύ» και το 18% «λίγο» τους επόμενους έξι μήνες.

Οι περισσότεροι πελάτες είπαν ότι οι ρυθμιστικές αρχές, η κυβέρνηση και οι εταιρείες πρέπει να κάνουν περισσότερα για να αντισταθμίσουν τον αντίκτυπο του αυξανόμενου κόστους ζωής.