Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού σε ταξίδια και έξοδα (T&E) θα είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των εργαζομένων και την επίτευξη των εταιρικών στόχων του επόμενου έτους.
Αυτό διαπιστώνει μια νέα μελέτη της Amadeus που διεξήχθη από τη Forrester Consulting.

Σύμφωνα με τα στοιχεία οι παγκόσμιοι ηγέτες αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο ότι για να πετύχουν οι επιχειρήσεις τους, πρέπει να σχεδιάσουν διαδικασίες που να υποστηρίζουν το εργατικό δυναμικό τους σε έναν νέο, υβριδικό κόσμο εργασίας.

Η μελέτη αποκάλυψε ότι υπήρξε πρόοδος στην προσπάθεια προς την αυτοματοποίηση.
Το 80% δηλώνει ότι το T&E είναι πιο ψηφιοποιημένο σε σύγκριση με άλλες διαδικασίες στις εταιρείες τους, από 67% στην έρευνα πραγματοποιήθηκε τελευταία φορά το 2020.

Ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις στην διαχείριση σε ταξίδια και έξοδα

Ωστόσο, η τρέχουσα διαχείριση T&E εξακολουθεί να παρουσιάζει αρκετές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των χειροκίνητων και κατακερματισμένων διαδικασιών, της συμμόρφωσης και της ασφάλειας. Οι κύριες προκλήσεις, είναι:

  • Η βελτίωση της ενοποίησης μεταξύ των τεχνολογιών T&E και άλλων εταιρικών συστημάτων ήταν κορυφαία προτεραιότητα (72%).
  • Κατά μέσο όρο, μόνο το 37% των συστημάτων ενσωματώνονται με τις λύσεις T&E των οργανισμών που οδηγούν σε μη βέλτιστη απόδοση και κακή εμπειρία εργαζομένων.
  • Διαχείριση της συμμόρφωσης για ταξίδια, όπως βίζες και άδειες εργασίας (34%).
  • Ανησυχίες για την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια (31%).
  • Το 30% υποστήριξε ότι οι χειρωνακτικές διαδικασίες ασκούν πίεση στην παραγωγικότητα των εργαζομένων.

Εφόσον εφαρμοστούν επιτυχώς, οι νέες λύσεις μπορούν να αυξήσουν τη συμμόρφωση με τις πολιτικές διαχείρισης ταξιδιών και να διευκολύνουν την αναφορά.

Ο κίνδυνος της μη εφαρμογής ψηφιακών λύσεων είναι επίσης πραγματικός. Μόλις το 41% φορέων λήψης αποφάσεων διαχείρισης οικονομικών και ταξιδιών δηλώνει ότι ελέγχει όλες τις αξιώσεις δαπανών.

Το μεγαλύτερο παράπονο των εργαζομένων

Η πίεση για αλλαγή έρχεται από διάφορες κατευθύνσεις και από όλα τα επίπεδα των εταιρειών.

Το μεγαλύτερο παράπονο των εργαζομένων προέρχεται από το ότι πρέπει να πληρώσουν από την τσέπη τους για ταξίδια, μια κατάσταση που μπορεί να ξεπεραστεί με την ανάπτυξη εικονικών καρτών και άλλων ολοκληρωμένων λύσεων.