Σύνταξη: tourismtoday.gr

Tο τοπίο της ψηφιακής διαφήμισης βρίσκεται εν μέσω σημαντικών αλλαγών που απαιτούν από τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να εφαρμόσουν νέες στρατηγικές για να κατανοήσουν και να προσεγγίσουν τους πελάτες τους.

Όπως επισημαίνεται σε ανάλυση του Phocuswright δύο από τις μεγαλύτερες αλλαγές είναι οι:

  • Νομοθετική δράση για την προστασία του απορρήτου των καταναλωτών.
  • Εξάλειψη των cookies τρίτων.

Ταυτόχρονα, ένα νέο μοντέλο για τα προσωπικά δεδομένα κερδίζει έδαφος.
Πρόκειται για την αυτοκυριαρχία, η οποία δίνει στους καταναλωτές τον απόλυτο έλεγχο για το πώς και πότε μοιράζονται τα προσωπικά τους στοιχεία και τις προτιμήσεις τους.

Η πρόκληση για τους επαγγελματίες του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ είναι να κατανοήσουν αυτό το νέο τοπίο και πώς να εξισορροπήσουν το απόρρητο με την εξατομίκευση.
Σύμφωνα με την ανάλυση του Phocuswright η υιοθέτηση τεχνολογιών με δυνατότητα σε επαληθευμένα δεδομένα προέλευσης (SSI) στα ταξίδια, μπορεί να λύσει πολλά προβλήματα τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους παρόχους.

Χρησιμοποιώντας ένα SSI που είναι αποθηκευμένο σε ένα ψηφιακό πορτοφόλι, ο ταξιδιώτης έχει τον πλήρη και αποκλειστικό έλεγχο του πότε κοινοποιούνται τα προσωπικά του δεδομένα, ποια μέρη τους κοινοποιούνται, για ποιο σκοπό και για πόσο χρονικό διάστημα.

Πρόκειται για μια μεταμορφωτική αλλαγή, μετατοπίζοντας την ισχύ από τους ταξιδιωτικούς προμηθευτές στους ίδιους τους ταξιδιώτες δίνοντας τους περισσότερες επιλογές, καλύτερη εξατομίκευση, χαμηλότερη τριβή και περισσότερη ασφάλεια.