Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα επαγγελματικά ταξίδια επέστρεψαν «πιο γρήγορα» ή «πολύ πιο γρήγορα» από ό,τι περίμεναν στην αρχή του έτους, όπως αποκαλύπτει έρευνα αγοραστών των HRS και της Παγκόσμιας Ένωσης Επιχειρηματικών Ταξιδιών (GBTA). 

Πέρα ​​από τη διαπραγμάτευση συμφωνιών προμηθευτών, οι ομάδες διαχείρισης ταξιδιών έχουν τώρα ένα ευρύτερο φάσμα θεμάτων προς αντιμετώπιση.
Από την ψηφιοποίηση περισσότερων διαδικασιών, την εφαρμογή πρωτοβουλιών βιωσιμότητας έως τα βήματα για την ενίσχυση της ικανοποίησης και της ασφάλειας.

Ταχύτερα από το αναμενόμενο ανέκαμψαν φέτος τα επαγγελματικά ταξίδια

Οι αλλαγές στο τοπίο του εργατικού δυναμικού συνδυάζονται με ταχύτερη από την αναμενόμενη επιστροφή στα ταξίδια το 2022 και μεταμορφώνουν τα διαχειριζόμενα επαγγελματικά ταξίδια. Σύμφωνα με τα δεδομένα:

  • Το 54% λέει ότι τα επαγγελματικά ταξίδια έχουν ανακάμψει ταχύτερα από το αναμενόμενο το 2022.
  • Το 79% υποστηρίζει ότι οι πολιτικές εξ αποστάσεως εργασίας ενισχύουν το ηθικό των εργαζομένων.
  • Το 39% λέει ότι η εταιρεία τους προσλαμβάνει περισσότερους απομακρυσμένους εργαζόμενους από ό,τι πριν από την πανδημία.

 

Ποιες είναι οι νέες προκλήσεις των εταιρειών για τα επαγγελματικά ταξίδια

Αυτές οι τάσεις έχουν δημιουργήσει ένα νέο θέμα σε πολλά τμήματα όπως τους χώρους συνεργασίας για συναντήσεις του προσωπικού.

Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζουν πολλαπλές προκλήσεις για τις εταιρείες, καθώς επιδιώκουν να διαχειριστούν το κόστος με ενοποιημένο τρόπο. Το πιο ενδεικτικά:

  • Το 74% υποστηρίζει ότι θα ήταν ευκολότερο για τους εργαζόμενους να κάνουν κράτηση τόσο σε ξενοδοχεία όσο και σε χώρους συνεργασίας ταυτόχρονα στην ίδια τεχνολογία αγορών/κρατήσεων.
  • Το 71% δηλώνει ωφελημένο από τη λήψη των ενοποιημένων δεδομένων από κρατήσεις ξενοδοχείων, συναντήσεων και συνεργασιών.
  • Το 67% σημειώνει ότι θα ήταν ευκολότερο για τους εργαζόμενους να χρησιμοποιήσουν επικυρωμένα εταιρικά εργαλεία πληρωμής μέσω μιας μοναδικής πηγής κρατήσεων.

«Η διασταύρωση των τάσεων στο χώρο εργασίας των εργαζομένων και της διαχείρισης ταξιδιών είναι αρκετά φρενήρης αυτές τις μέρες, δήλωσε ο Tobias Ragge, Διευθύνων Σύμβουλος της HRS.

Αυτό δίνει ευκαιρίες στους ηγέτες χρηματοδότησης, ανθρώπινου δυναμικού, προμηθειών και ταξιδιών.

Οι τεχνολογίες που αντιμετωπίζουν αυτές τις τάσεις βελτιώνονται, με αυτοματισμούς που μειώνουν τις τριβές και κάνουν απρόσκοπτη την καθημερινή εμπειρία για τους εργαζόμενους.

Οι εταιρείες καλούνται να υιοθετήσουν γρήγορα την λύση λειτουργεί καλύτερα για το εργατικό δυναμικό τους».

Η σύνθεση των ταξιδιωτικών τμημάτων

Τα αποτελέσματα της έρευνας που συνδέονται με τον ρυθμό επιστροφής των επαγγελματικών ταξιδιών ευθυγραμμίζονται με τις ταξιδιωτικές προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν τους τελευταίους μήνες.

Επισημαίνουν επίσης την αυξανόμενη ανάγκη για τεχνογνωσία δεδομένων στα εταιρικά τμήματα ταξιδιών και προμηθειών, καθώς προσβλέπουν όλο και περισσότερο στην ανάλυση δεδομένων για να κατευθύνουν την πολιτική διαχείρισης ταξιδιών και τις επενδύσεις.
Αξιοσημείωτη είναι η κατανομή του χρόνου και των εργασιών στα ταξιδιωτικά τμήματα.

  • Το 77% αφιερώνει «περισσότερο χρόνο» ή «πολύ περισσότερο χρόνο» στην αντιμετώπιση προβλημάτων ταξιδιωτών.
  • Πάνω από το ήμισυ (52%) χρειάζεται «περισσότερο χρόνο» ή «πολύ περισσότερο χρόνο» για την ανάλυση δεδομένων.

Όταν ρωτήθηκαν ποιο σύνολο δεξιοτήτων θα αναζητούσαν εάν μπορούσαν να προσθέσουν ένα νέο μέλος της ομάδας, η σύγκλιση μεταξύ εξυπηρέτησης πελατών και εξειδίκευσης δεδομένων είναι εμφανής.

  • Τέσσερις στους δέκα (40%) δήλωσαν ότι οι δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών είναι περιζήτητες.
  • Το 35% αναζητά τεχνογνωσία διαχείρισης δεδομένων.